Ga naar inhoud


Dm800 : Ook HD signaal via scart ?


lucdec2

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Pa senior
Nee.
Via scart kan je geen HD kijken.


Jawel, dat lukte me wel. Ik heb tijdens het WK de wedstrijden gekeken op HD NL1 en op de Beamer en die heeft scart.

Groeten,

Jeejee99

Begon er iets van te snappen totdat ik een dreambox kreeg. Maar dat gaat me ooit ook nog eens lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als de DM een goede downscaler heeft.. zou t beeld ( bij CDS ) op de HD kanalen terug gescaled iig beter zijn dan de SD versie? :-P

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens het menu moet video component uit tot de mogelijkheden behoren ik kan alleen niet vinden over welke connector dit zou moeten lopen.

Component is analoog en kan HD beelden versturen!

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de scart van de 800HD komt ook component op HD niveau. Alleen kan je dit signaal niet via een scart aansluiting op je TV krijgen.

 

Je hebt een kabel nodig met aan de ene kant een scart. Die sluit je op de 800HD aan en aan de andere kant 3x cinch(component) aansluitingen die je op de TV cq beamer aansluit. Ondersteund alle HD resoos tot 1080i. Je TV of beamer moet dan uiteraard wel HD via component ondersteunen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar je vraag impliceert of je een nieuwe tv moet kopen in combinatie met de dm 800, NEEN dus

 

beeld zien is met scart mogelijk

en goed ook

 

je ziet echter niet de optimale kwaliteit die een HD zender zou kunnen leveren op de buis

maar je ziet wel een goed beeld

 

middels de hdmi aansluiting en dus ook ingesteld op de dm 800 is ook de resolutie nog naar keuze in te stellen tot maiximaal 1080interlaced

allemaal ook weer afhankelijk van wat de beeldbuis kan verwerken

 

chiao

 

 

Medicine

Nick Waterhouse

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...