Ga naar inhoud


Voom HD stopt


Gast satfreak07

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: guppje29
Eurosport HD zit al op de astra 3.
het wordt tijd dat CDS er een deal mee sluit en de seca codering en het NL audiospoor laat toevoegen.


Ik weet niet of dit niet wat kort-dooor-de-bocht is.
Niet alle satellite providers hebben zomaar zakelijke relaties
met elkaar.

Deze provider maakt ook gebruikt van de transponder van CDs voor brava. dus kort door de bocht is dat niet als ze zo vanelkaar diensten gebruik kunnen maken.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Ou-Tannu
moeten ze dr maar es achter aan zitten wink

en idd Eurosport HD is prima te bewonderen op de Astra 3 als je de juiste sleutelset hebt..

een kanaal delen indien mogelijk lijkt me toch voordeliger dan zelf weer TP ruimte te moeten huren?

op Astra 1 gebruiken ze ook al spul van andere aanbieders wink


zo simpel als een geluidsspoortje toevoegen aan een bestaande eurosport hd is het natuurlijk niet. Jullie schijnen soms te vergeten dat ook de zender het er eens moet zijn. En eurosport heeft aparte reclameblokken voor de verschillende landen. Zomaar (ik roep maar wat:) tjechiesche reclame overnemen is natuurlijk niet de bedoeling. Eurosport moet ook de rechten kopen voor elk land waar de sportevenementen worden uitgezonden. En rechten betalen voor belgie doe je natuurlijk niet met tjechische reclame-inkomsten.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guppje29

Deze provider maakt ook gebruikt van de transponder van CDs voor brava. dus kort door de bocht is dat niet als ze zo vanelkaar diensten gebruik kunnen maken.


Eveneens kort-door-de-bocht.
Ik denk dat er bij een "zakelijke relatie" als deze toch wel meer komt kijken dan alleen het meeliften op elkaars transponders.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: guppje29

Deze provider maakt ook gebruikt van de transponder van CDs voor brava. dus kort door de bocht is dat niet als ze zo vanelkaar diensten gebruik kunnen maken.


Eveneens kort-door-de-bocht.
Ik denk dat er bij een "zakelijke relatie" als deze toch wel meer komt kijken dan alleen het meeliften op elkaars transponders.

Uiteraard weet ik dat ze niet zomaar een kanaal kunnen toevoegen en dat er ook iets zakelijks te regelen valt.
Maar als skylink een deal met brava maakt en CDS kan CDS dat hopelijk ook met skylink en eurosport.
zo besparen ze beide bandbreedte.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hopelijk VTM HD ...

 

 

Origineel bericht van: patje7of9
Wat ik nu op één HD zie is allemaal FAKE HD mad ze zouden beter History HD toevoegen.

 

Als je nu is gewoon een maandje zou wachten hé, de VRT heeft al maanden geleden aangekondigd dat er tegen het einde van het jaar echte HD zit aan te komen

Vu+ Solo 2
Telenet HD Digibrolx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Die zender is nog alleen maar beschikbaar in Amerika, jammergenoeg

 

Ik geloof dat hij zeer binnenkort ter bechikking komt van de abonnees van Canalsat.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...