Ga naar inhoud


Satelliet meetapparauur


Rungkut

Aanbevolen berichten


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: smoking

Voorlopig is het niet nodig wink .

Mvg


Nee ,maar wel erg gemakkelijk .
En het is maar net of je het er voor over hebt.

Groeten Tijgertje. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: andre123
Hoi Henksat
Waarom kun je beter de trimax SM2500 kopen dan de SM2200,wat is de Spectrum Analyzer eigenlijk,dat is het enige verschil tov de


SM2500 heeft een snellere processor, omdat het gebruik van de spectrumanalyzer dit nodig heeft.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Ik was al langer op zoek naar een goede opvolger van mij huidige Satlook Mark-3 meter, ik had ook al een Digital Nit Micro maar die vond ik tegenvallen vanwege de slechte afleesbaarheid bij helder weer.

 

ik heb ook de satlook nit(al 3 alweer) gehad en inderdaad wat is die display onduidelijk bij eeb beetje daglicht,en de aansluiting voor de lnb kabel op de satlook makte soms niet goed contact.

 

heb nu de satlook nit color in mijn bezit en deze is velemalen beter gemaakt dan de satlook nit,kan deze als tv tuner gebruiken,is met 16:9 breedbeeld kleurenscherm digitaal beeld,

en de belangrijkste de accu gat zeer lang mee,dat was bij de satlook nit na een kleine 30 min al weer leef(en nee de accu waren allemaal nieuw) met de nit color kan ik rustig 6 motor setups afstellen,en dan is die zeer zeker nog half vol.

 

de aansluiting voor de lnb kabel van de nit color is ook zeer sterk verbeterd tegen over de satlook digital nit.

 

ik werk zeer tevreden met mijn satlook nit color

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...