Ga naar inhoud


Arion 9400 bezitters met astonmodule


Driewerf

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb het probleem al wel gemeld bij de Europese importeur van arion. Ze zijn op dit moment bezig met het schrijven van een nieuwe firmware update. Ik hoop dat ze dit hier ook in meenemen. Ze hebben met de nieuwe firmware die nog moet uitkomen inmiddels al wel wat gedaan aan de "audiohiks". Deze hebben ze namelijk al laten testen door gebruikers die hier extreem veel last van hadden en de eerste tests zijn bemoedigend.

 

Groeten,

 

Raantje

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Inmiddels draait mijn Arion met de Powercam Pro, wat een opluchting... Werkt perfect, zappen is snel, nooit meer hangers. En ik heb ook geen audio-dropouts meer meegemaakt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Origineel bericht van: Terradon
jep bij mij wel.......geen probleem met arion 9400 sp aston dual software 2.18


Ondanks ik de nieuwe TVV smartcard al heb, is de combinatie Arion met Aston module alles behalve ideaal.
Regelmatig wordt de module heropgestart tijdens 't zappen waardoor het erg lang kan duren vooraleer je terug beeld hebt.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Heb de nieuwe kaart voor tvv nog niet binnen maar met de cd kaart gaat het goed wel eens wat traag maar alles werkt ook eurosport waar veel klachten over zijn.

 

Heb aston dual 1.07

 

bediening versie 2.1800T

hardware 1.0000

cicas 1.0003

boot 1.0100

ca Aston 2.0r14

 

Met een af 9400 pvr se

loader 2.10

software ari-1070-2087l

 

groetjes.......

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb sinds een week de powercam in mijn arion i.p.v. de aston. Het is een hele verbetering. Het zappen gaat sneller en het spontaan resetten van de cam komt haast niet meer voor. Ik heb het met de powercam afgelopen week maar 1 keer meegemaakt dat tijdens het zappen de ontvanger even hikt, dit was met de aston wel 2 maal per avond. Ik wordt weer wat milder met mijn oordeel over deze ontvanger. Ik blijf het bijzonder jammer vinden dat ik een andere cam moet kopen i.p.v. een softwareupdate om deze problemen op te lossen.

 

Groet,

 

Raantje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...