Ga naar inhoud


Freezes op CDS zenders


dunhans

Aanbevolen berichten

Ik heb deze avond al zeker 8 keer gehad, dat het beeld vast slaat op een van de CDS commerciele zenders. Heb een Clarke-tech 5000 met een T-REX cam. Meer mensen met dit probleem? Ik weet dat CDS een nieuwe codering aan het uitproberen is, maar kunnen ze dat niet 's nachts doen? Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik begrijp van een opmerking op het Satelliet forum,dat CD. bezig geweest is met de transponder waarop ook de comm.zenders zitten en dat bepaalde ontvangers, die niet tot de CD.goedgekeurde behoren, problemen hebben met aantal zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: andries
ik begrijp van een opmerking op het Satelliet forum,dat CD. bezig geweest is met de transponder waarop ook de comm.zenders zitten en dat bepaalde ontvangers, die niet tot de CD.goedgekeurde behoren, problemen hebben met aantal zenders.


Is een broodje aap verhaal.
Er zijn ook goedgekeurde ontvangers met problemen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

CDS doet nog steeds aan gecertificeerde ontvangers... maar voor nieuwe services (NVOD etc..) kun je in de toekomst alleen gebruik maken van de door CDS geleverde/verhuurde ontvangers, net zoals UPC eigenlijk doet. De gewone zenders etc blijven gewoon werken met de gecertificeerde ontvangers. Zelfs die waarvan CDS de licentie heeft ingetrokken, waarbij alleen de fastscan niet werkt en strong/philips het verzuimt de software te updaten.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

daarnet heel wat freezes op één rond 13u30 (net NA het journaal). Je vraagt je in godsnaam af waarom dat niet in het holst van de nacht kan (tussen 3 en 5 uur ofzo). Dan heeft (bijna) niemand er last van.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...