boaz Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Abonnement aanpassen betekent boeketten aanpassen en dat deels via de AB al gedaan. Niet echt handig dus even de nieuwe LAMA (DBEdit) de wijzigingen laten ophalen (dus complete download) en de nodige wijzigingen gedaan. Dan upload, maar tot mijn verbazing een melding dat het netwerk niet goed is ingesteld. Toch staat alles goed en ook het testen van de onderdelen meld dat alles in orde is. Toch geen upload. Iemand een idee? Inmiddels toch gelukt via het up/down logo en het scherm dat dan opent. Vreemd genoeg kon ik wel downloaden via de pijl, uploaden echter niet. Is dit nog een bugje? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
maja Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Heb je het vinkje bij enigma 2 bij ftp uploaden weggehaald?
boaz Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Geplaatst: 14 november 2008 Ik vindt geen vinkje voor Engima 2(volgens het prog. zelf toch de laatste versie). Maar het oploaden is inmiddels gelukt, niet via de pijl maar via het "kringloop icoon". Alleen, alle wijzigingen zijn doorgevoerd, behalve de gewiste zenders, die zijn doodleuk blijven staan, ondanks 2x reload. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen