Ga naar inhoud


Met 50 het motor rijbewijs gehaald


Fiene56

Aanbevolen berichten


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb nog geen mail, maar heb die bike even bekeken op andere sites. Ook een mooie maschine. Trouwens leeuwarden achterhoek is met de motor toch een fluitje van een cent. Als je net goed zit ben je er al. :D

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

in 1947 behaalde ik mijn motor en autorijbewijs: dwz je kreeg dat gewoon als je een eindje rondreed zonder iets te raken. Vervolgens werd alles steeds gewoon aangevuld. Ik geniet (volgens mijn vrouw) nog steeds als een kind wanneer ik ergens mijn rijbewijs moet laten zien en het blijkt dat alles er opstaat. Ook met tanks mag ik rijden.

Binnenkort zal het wel afgepakt worden wegens trillende handjes, hoewel ik nog nooit zelf brokken heb gemaakt (afkloppen).

Ik begon overigens met een DKW RT (98cc): bij tegenwind moest je met je voet bijsteppen.De AJS (alle jezus snel genaamd in de dienst)beviel beter. groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, zo'n 17 jaar geleden, heb ik mijn A-tje gehaald, en rij sindsdien nog altijd met veel plezier. Ondanks mijn nu 53 jaar rij ik toch nog steeds circa 10000 tot 12000 km per jaar, waarvan vaker een ritje in het zonnige zuiden. Voornamelijk naar Italië en Oostenrijk, om een beetje door de Dolomieten en de Alpen te karren.

 

Gefeliciteerd met je rijbewijs en je bent dus nooit te oud om motor te rijden :D

 

Hier een plaatje van mijn 'toerbuffel' wink

 

ElectraGlide_2008_03.jpg

 

Wilhelm

 

DM7020S/160gbHDD + DM800/250gbHDD + Visiosat G3D (13,0/19,2/23,5/28,2 ) in cascade met de Triax TD110 + STAB HH120. Schwaiger SF 9000 Satfinder Plus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op mijn twintigste mijn motor rijbewijs gehaald en vervolgens 25 jaar gemiddeld 10000 km per jaar op allerlei sport motoren gereden zonder ongelukken gehad ben er toen mee gestopt .

 

Ik loop wel weer met het idee rond om eens een echte off the road te kopen om hier de zandwegen mee onveilig te maken.

 

Kijk eens even op de site van de meest excentrieke motorrijder van Nederland goed voor uren lees plezier http://www.twolefthands.nl/index.htm dat zulke mensen nog bestaan

 

Han

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...