Ga naar inhoud


Mediaguard 3 smartcard komt eraan


bavo27

Aanbevolen berichten

Citaat:
eerder kon u al lezen dat men momenteel druk bezig is met de voorbereiding van het nieuwe Mediaguard 3 coderingssysteem, en dit voor een optimale beveiliging van onze producten.

Op 1 december zetten we daarbij de volgende stap en presenteren we de nieuwe Mediaguard 3 smartcard. Deze nieuwe smartcard is vanaf dan al beschikbaar bij uw distributeur, maar tot het tweede kwartaal van 2009 blijven ook de huidige smartcards nog steeds probleemloos functioneren.Voor klanten met zo’n Mediaguard 2 smartcard volgt in het eerste kwartaal van 2009 een grootschalige omruiling; meer details hierover volgen nog.

bron: TVV

 

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Elwin
Neem aan van niet. Denk niet dat wij ervoor hoeven te betalen. TVV en CDS zijn tenslotte van dezelfde organisatie...

Tuurlijk,dat deze omruiling gratis moet/zal zijn.Denk niet dat er velen zin hebben om nog eens 79€ te betalen voor een nieuwe smartcard. crazy

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat de kaartwissel gratis is.

Dat is in het verleden zo geweest en ik heb ook nog in geen enkel officieel bericht gelezen dat er betaald moet worden.

Als er toch betaald moet worden is het voor mij erg simpel. Dan verstuur ik per direct een opzegbrief en ga ik terug naar Telenet.

Maar dat verwacht ik dus niet.

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Denk niet dat er velen zin hebben om nog eens 79€ te betalen voor een nieuwe smartcard

Ik ben alleen bang voor degene die Nederland 1,2 en 3 alleen (gratis) hebben op hun kaart... Die krijgen waarschijnlijk echt geen nieuwe kaart. Wie weet blijven ze voor deze abbo's wel simulcrypten.

En wat gebeurt er met de Irdeto-II kaarten?
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Rytec
Er zijn toch nog providers die met mediaguard3 werken en daar draait cccam ook nog op.


Wat is cccam? Een softcam van de Dreambox?

Dreambox DM800, Triax TDS 110

Triax Multiblock met 4 x Smart Titanium TSX Single (13E, 19,2E, 23,5E en 28,2E)

TV Vlaanderen TopPakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht ergens in mijn contract van tvv gelezen te hebben dat de kaart geniet van een levenslange waarborg , dus de omruiling zal wel gratis zijn ,(dat zij de codering veranderen heeft geen invloed op hun contractuele overeenkomst) ondertussen ben ik eens gaan kijken op een site in spanje naar de ervaring met mediaguard 3 en blijkbaar ondervinden ze daar geen problemen ( reeds enige tijd in voege )

ik ben ook een smartwi gebruiker , volgens hun forum zal de kaart blijven werken in de smartwi ( oudere versie's moeten mogelijk wel een upgrade uitvoeren

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

even vergeten , zal het opzoeken , is in elk geval een spaanse forum , sorry nu even te druk , groetjes

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...