Ga naar inhoud


Probleem met kanalen sedert wijziging codering TVV


U96

Aanbevolen berichten

Wel daarom dat je best enkel die sets van tvv aan dummies verslijt. CDS en TVV testen die hardware alvorens ze wijzigingen aanbrengen en dankzij fastscan moeten ze nooit zitten prutsen om de nieuwe zenders of frequenties in de ontvanger te steken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geef toe: als TVV had gezegd dat je moest hun decoder gebruiken had je geen enkel probleem gehad. [/q

Wat ben jij een fanatiekeling van het eerste uur zeg voor voor CDS.

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belgacom slechte decoder ,nog niet ondervonden. Vrije keuze bij TV Vlaanderen zolang als het hun pest, begint altijd minder en minder te worden. [/quo

 

gelijk heb je op dat punt,alsmaar geklooi met frequentiewijzigingen en dergelijke enz enz

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thierry
Origineel bericht van: Deevie
Geef toe: als TVV had gezegd dat je moest hun decoder gebruiken had je geen enkel probleem gehad.

Wat ben jij een fanatiekeling van het eerste uur zeg voor voor CDS.


Ongehoord taalgebruik
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Deevie
Origineel bericht van: thierry
Origineel bericht van: Deevie
Geef toe: als TVV had gezegd dat je moest hun decoder gebruiken had je geen enkel probleem gehad.

Wat ben jij een fanatiekeling van het eerste uur zeg voor voor CDS.

Ongehoord taalgebruik



haha wat een goeie ik stop met dit gedoe salu
heb geen zin in eindeloze gesprekken met zulke mensen

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een gecertificeerde ontvanger en indien nodig een gecertificeerde CI-module? Heb je er problemen mee?

 

Als antwoord is "ja" en "ja" dan zou ik TVVL het probleem laten oplossen door te bellen mailen etc...

 

Is het antwoord neen op de vraag van gecertificeerd dan ga je toch je fabrikant of dealer moeten aanspreken.

 

Indien je dealer je niet duidelijk verteld heeft dat je in de problemen ging komen dan zou ik toch eens terug gaan.

 

Ik wist bvb op voorhand dat de matrix revolutions geen blijvende garantie is voor kijken op tvvl dus moet ik ook maar op de blaren zitten indien ik geen beeld meer heb.

 

Ik kan verkeerd zijn ook maar normaal gezien dacht ik voor elke ontvanger die een CI-slot bezit zou er toch dmv het gebruiken van een gecertificeerde module een goed beeld moeten zijn? (Correct me if I am wrong)

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch ook deze topic niet geopend om te zeggen dat de CI module van TVV niet werkt ?

Ik ben enkel op zoek naar een oplossing zodoende mijn Matrix Reloaded module de TVV kaart terug zonder problemen kan verwerken. Dus indien er iemand weet geeft van een nieuwe software upgrade voor de Reloaded had ik het graag gehoord want volgens mij kan deze module de kaart perfect goed laten werken maar moet er enkel een software aanpassingen gebeuren.

Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@U96

In wat voor ontvanger gebruik je eigenlijk de Matrix Reloaded cam? confused

Heb een Matrix Reloaded met Ucas V3.0 en een TV-Vlaanderen kaart geprobeerd op diverse ontvangers,en alle TVV kanalen gaan er nog mee open whistle

Denk dus niet dat je probleem aan de Matrix cam ligt,maar eerder aan de firmware in je ontvanger.

Daarom even je type ontvanger hier meedelen.

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaliter zou je verwachten dat én met de CI module van TVV/CD én met de kaart van TVV erin je problemen opgelost zijn...

Maar al die franse zenders met meerdere coderingen Via-2.6 en via-3 en seca en TPS en weet ik veel, die geven OOK problemen, de andere coderingen niet...

Als je zou denken via de dealerlijn bij een techneut van TVV te geraken, mispatat, eerst je doorheen die voicemailbox worstelen, en dan kom je bij een vriendelijk ('t is ook al iets) vrouwke terecht die zegt dat de soft van je rec opnieuw moet worden ingeladen of je de settinglijst moet herinlezen ( ik denk pare oproepen software, onpare settinlijst sleep:D ).

Dus voor seca 3 of wijzigingen aan de franse zenders nieuwe receiver...

Voor seca 4 nieuwe firmware, en zorg maar dat je rec niet te oud is ondertss of ge pakt ernaast en je mag 'm zelf herschrijven...

 

Waar zijn we mee bezig...

Koop een gecertifieerde... aantal topics terug elke bezitter van... had problemen...

Kortom ik krijg de indruk: met TVV worstel je U steeds dieper in de problemen, dat wordt m'n ervaring, niet in 't maar in de loop der jaren...

Ik blijf erbij ze hebben ze zelf veroorzaakt, dat ze ze oplossen!

En als 't te erg wordt abo buiten, is het enige dat ze VOELEN, de kijker mag niet de dupe zijn van hun "foliekes"

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk je niet dat dit bij andere aanbieders in belgie niet voorkomt,

hoeveel mensen hebben de laatste dagen geen beeld gehad bij telenet en belgacom,

ik merk dat je elke keer je iets post het anti TVV of CD is.

heb je iets tegen die aanbieders ??????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ontvanger betreft een 2e hands @Sat ECI 9500S die ik nu iets meer dan een jaar gebruik.

Ik had ook al meteen gekeken om de firmware van deze ontvanger te vernieuwen maar heb deze nergens meer gevonden, denk dat deze firma zelfs geen ontvangers meer maakt.

 

Volgens mij ligt het probleem aan het feit dat er op de kanalen één & canvas nu zowel de Seca2 als Seca3 codering van toepassing is en hij de Seca3 prioritair plaatst.

 

Zou het kunnen dat deze problemen zijn opgelost moest ik de zenderlijst volledig wissen en opnieuw inladen ? Dit zou normaal niet echt het probleem kunnen zijn daar de frequenties indentiek zijn en ik de decoder constant zie wisselen tussen coderingssystemen.

 

Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zou het kunnen dat deze problemen zijn opgelost moest ik de zenderlijst volledig wissen en opnieuw inladen ?

Deze @sat ontvangers waren een jaar of 5 geleden populaire ontvangers ,en werden voornamelijk gebruikt om naar betaalzenders te kijken zonder een abbonement hiervoor te gebruiken.

Recente firmware is er voor deze ontvangers niet meer te vinden,

Zou het eens proberen met een factory reset :in de menu naar systeem settings gaan en dan naar Factory reset (fabrieksinstelling).Hiermee zullen alle ingevoerde data en kanalen uitgewist worden,hierdoor zal de ontvanger terug in fabriekstoestand komen.Daarna zal je echter alle instellingen terug moeten instellen, kanalen opnieuw inlezen en dergelijke meer.

Gr.

 

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...