B17 Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Henksat settings staan voor kwaliteit en up to date. Wel wil ik nog een paar suggesties van de hand doen voor de wavefrontier settings,nl bouqetten voor Canal Digital Nordic, Viasat en het Griekse Nova pakket... B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Neptunus Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Toch begrijp ik die behoefte aan steeds weer nieuwe lijsten niet zo goed. Ik heb ruim een jaar geleden een lijst erin gepompt na deze eerst helemaal naar mijn wens aangepast te hebben, vervolgens laat ik zo eens in de maand de box een scan maken, die nieuw gevonden voeg ik desgewenst in en klaar is Klara! Ik moet er niet aan denken steeds weer die lijst helemaal naar mijn wens te wijzigen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Tonskidutch Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 als je kunt updaten, moet je updaten het is uiteindelijk een handeling van niks (geen moeilijke rocketscience of langdurige actie) als je de wijzigingen op kingofsat.net dagelijks bekijkt zie je zoveel belangrijke wijzigingen dat het bijna een "must update" is. tja natuurlijk kun je als je enkel 8 of 10 zenders zapt van je abo en verder nergens anders kijkt, aannemen dat je niet veel hoeft te doen maar ik kijk toch echt wel als hobbyist over de grenzen en wil ook boeiende nieuwe zenders ontdekken OF zelfs beter ontvangen beter in verband met eventueel nieuwe apid's (audio) en dergelijke. chiao Til Tomorrow Yello, Till Brönner
Gast dreamboxsat Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 Mooi man ! Ik krijg nu in pli download nog steeds de settings van oktober binnen. Er waren toch ook al settings van november ????!! Het gaat om enigma 1 (dm7000) en de 28/23/19/13 settings.
Henksat Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 Origineel bericht van: dreamboxsat Er waren toch ook al settings van november ????!! Nog niet voor E1. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Neptunus Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch als je kunt updaten, moet je updaten het is uiteindelijk een handeling van niks (geen moeilijke rocketscience of langdurige actie) Wel als je de lijst helemaal naar jouw wens wilt indelen, vandaar dat ik een scan prefereer. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Tonskidutch Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 dat ligt toch echt een beetje aan wat je specifiek wilt ik neem de DreamBoxEdit van development team: HappyLlama, Henksat, Talius, Tammie78N, Jazzydane daarmee kan ik zo langzaam aan heel wat settingslijsten vergelijken en indien wenselijk aanvullen hoe regelmatiger je dat doet hoe makkelijker het wordt/is aan de hoofdindeling van mijn favorieten en bouquets wordt zelden iets aangepast (dat is niet te evenaren door lamedb-bakkers ) maar toevoegingen van specifieke zenders en transponders gebeurd wel regelmatig. chiao Til Tomorrow Yello, Till Brönner
satvet Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 @ Tonski: beligie???? Maar verder helemaal gelijk, met die spugende lama is het simpel. En een ander kant nooit een setting maken die 100% naar de eigen voorkeur is van een ander.
Tonskidutch Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 yep beligië, sommigen schrijven België maar dat is fout. Ook na veelvuldig schriftelijk contact en geschiedkundig onderzoek blijft de VanDale het verkeerd schrijven chiao Til Tomorrow Yello, Till Brönner
satvet Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch yep beligië, sommigen schrijven België maar dat is fout. Ook na veelvuldig schriftelijk contact en geschiedkundig onderzoek blijft de VanDale het verkeerd schrijven chiao Miljaardenondeju Hebben ze toch gelijk dat er een fout op mijn bul gemaakt is.
EwOk Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Waardering alom! >>>>> May the Force Be With You <<<<<
basvelt Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 beste Henk ik kan die lijsten niet vinden ik ben op pli site geweest maar ik zie ze niet kun je me zeggen waar ze staan dank basvelt
Roodkapke Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Rustig, ze komen binnenkort online We zijn achter het behang bezig alles netjes in te richten. Als dat klaar is komen ze voor iedereen beschikbaar. PLinux member
hemertje Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 en met de eerder gegeven hints zou je ze toch echt kunnen vinden DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Henksat Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Origineel bericht van: Roodkapke We zijn achter het behang bezig alles netjes in te richten. Als dat klaar is komen ze voor iedereen beschikbaar. Zondag is het behang droog en zullen ze public worden. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen