Ga naar inhoud


Ik wil vliegen zonder brevet...


sheeplover

Aanbevolen berichten

Geachte hobbyisten, sinds een half jaar heb ik een schotel en ik vind het heerlijk om te kunnen stellen dat ik inmiddels een klein beetje kijk op de dingen heb gekregen door VAAK OP MIJN BEK TE ZIJN GEGAAN. Voor alle nieuwelingen dus nogmaals de mededeling(Nee, ik ben geen moderator, maar slechts een member in de luwte)lees, kijk, probeer, vergelijk en vraag zonder meteen het onderste uit de kan te willen. Voor alles wat leuk, spannend en nieuw is, moet je eerst de tijd willen nemen om je te verdiepen in zaken, want anders wordt het echt niets. Succes ermee en bedenk dat je beginnersproblemen nooit uniek zijn; een mop wordt pas leuk door niet gelijk de clue te vertellen. Succes met deze prachtige hobby. Groetjes sheeplover.(Nee, ik heb geen MKZ!) rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


@sheeplover<BR>VAAK OP MIJN BEK TE ZIJN GEGAAN<BR>is niks mis mee, als je op je bek gaat ga je in elk geval de goede kant op, vooruit.<BR>de meesten van ons hebben met vallen en opstaan wat geleerd. je bent niet de enige. gefrituurde electronicaonderdelen, door electronica gegenereerde rooksignalen, we hebben het allemaal wel meegemaakt denk ik.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...