Ga naar inhoud


[DM7025+] Internet op TV via de Dreambox


Gast beamviewer

Aanbevolen berichten


Image niet in de flash en de plugin Links Browser installeren. Maar stel je er niet te veel van voor. De mogelijkheden lopen behoorlijk achter en veel inhoud zal onzichtbaar blijven.

Bovendien is een toetsenbord wel zo handig, want met de AB......

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, tuxmail downloaden even wat basale gegevens invoeren en gaan met die banaan.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een image in de flash actief?

Denk dan dat je eerst een multiboot moet maken, mag gewoon eenzelfde Gemini versie zijn.

In flash werkt de Linksbrowser niet (past er niet in) en ik denk dat daarom de plugin niet vermeld wordt.

(al is het enige versies geleden dat ik de browser bij een Gemini heb geïnstalleerd, toch al gauw 4-5 versies terug.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arnoldl


dat image multiboot moet draaien lijkt me een erg rare eis

grtx arnold


Ook voor mij is het lang geleden dat ik die browser heb geprobeerd, maar ik kan me wel iets herinneren dat er in de downloadlijst bij die browser "not for flashimage" stond.
Bij Pli staat er inderdaad HDD/USB bij maar CF zal ook wel werken.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan wel, maar de techniek loopt nogal achter, tekst en standaardplaatjes gaat nog wel, maar echt handig is het niet.

Zou er geen tijd aan verspillen.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...