Ga naar inhoud


Terugkeren uit Thailand ......


mteam

Aanbevolen berichten

Mijn zoon en zijn vriendin zijn sinds 3 weken in Thailand.

Gisteren zijn ze terug in Bangkok aangekomen.

Morgen moeten zij in principe terugkeren naar Belgie.

Het ziet er niet goed uit.

Ik hoop dat alles vreedzaam wordt opgelost daar.

Ben er niet echt gerust in.

Groetjes

Danny

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Of ze kunnen vertrekken vanuit U-Tapao wordt, naar ik hoor, morgen beslist.

Ik heb tf contact gehad met mijn zoon om 1600hr (21.00 hr plaatselijke tijd).

Blijkt dat hij pas vandaag terug in Bangkok is aangekomen.

Hij was nu nog op zoek naar en hotel voor deze nacht.

Groetjes

Danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft kennelijk niet alleen gevolgen voorreizigers naar Thailand. Van een collega kwam een mailtje voorbij met o.a. deze tekst:

"We zitten vast in Phnom Penh. We horen over een dik uur (donderdag 10.00 uur hier) wat er verder gaat gebeuren. De luchthavens zijn in Thailand allemaal gesloten, we hebben een ticket van Thai Air en vliegen via Bangkok. We wachten af .Er is hier!! niets aan de hand. Misschien krijgen we een ticket over Vietnam of Hongkong en anders kopen we zelf een ticket. Maar ik denk dat we hoogstwaarschijnlijk niet voor dit weekend thuis zijn."

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ticket van china airlines kopen die zijn nu begonnen over chiang mai te vliegen.

 

Chiang Mai (AP) - China Airlines, de grootste luchtvaartmaatschappij van Taiwan die normaliter dagelijks vanaf Amsterdam non stop naar Bangkok vliegt, heeft haar Thailand operatie verplaatst naar het noordelijk gelegen Chiang Mai. Op deze manier kunnen honderden reizigers dagelijks van en naar Thailand blijven vliegen. China Airlines maakt gebruik van de moderne Boeing 747-400 waarin 397 passagiers plaats kunnen nemen in drieverschillende klasses. Terug gekeerd Sinds zondag 30 november vliegt China Airlines (CI) non stop vanaf Chiang Mai naar Schiphol, op deze manier zijn er inmiddels ook al honderden gestrande reizigers teruggekeerd naar Schiphol. Vluchten Reizigers die naar Thailand reizen kunnen dagelijks vanaf Schiphol non stop naar Chiang Mai vliegen, reizigers die vanaf Thailand naar Nederland willen reizen kunnen tot en met 5 december elke dag non stop naar Schiphol vliegen. Schema De vluchttijden zijn grotendeels hetzelfde als de vluchten van en naar Bangkok maar kijk voor exacte tijden op china airlines.nl. China Airlines zal in de komende dagen het vervoer blijven verzorgen voor Nederlandse passagiers van en naar Thailand, zo heeft de maatschappij meegedeeld.

 

bron Thaiportal

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...