Ga naar inhoud


[enigma2] Ronaldd image: 1 december 2008


Ronaldd

Aanbevolen berichten


  • Reacties 194
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Rytec

Hoe kan je het beste de backup uitvoeren indien je Barry Allen gebruikt?

Daar kan ik zelf geen advies over geven. Ik gebruik geen Barry allen. Ik vermoed dat het gelijk is aan images in flash. De keuze hangt dus af naar eigen voorkeur.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
etc/fstab (als je dit bestand in /hdd/backup plaatst, worden alle mounts automatisch terug gezet)

draai effe niet met een ronaldd in flash

maar

als ik een mount op NAS heb middels de fstab in het huidige image

kan ik dan een /backup aanmaken op de NAS en daar al die bestanden heen kopieren opdat jou image in de flash gezet dat gebruikt???

 

geen interne hdd

maar mount via fstab

 

ga sowieso je image erop zetten, en al bedankt voor je image.

 

chiao

Walking On The Moon

The Police

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke nieuwe feature ontdekt: Timer conflict controle.

 

Met de implementatie ervan is iets mis. Hij doet alsof ik niet van twee tranponders zou kunnen opnemen met een doorlus. Als ik de tuner config aanpas naar twee schotels, dan de timer instel en dan de config weer terug zet kan het wel maar is erg onhandig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch

draai effe niet met een ronaldd in flash
maar
als ik een mount op NAS heb middels de fstab in het huidige image
kan ik dan een /backup aanmaken op de NAS en daar al die bestanden heen kopieren opdat jou image in de flash gezet dat gebruikt???
Nee, tijdens eerste keer booten is die NAS mount niet aanwezig, dus werk het niet. Mijn feature werkt alleen met hdd.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles lijkt te werken. Met dank.

 

Alleen bij het installeren van de DVDplayer geeft ie een rare melding. Hij werkt wel.

 

Helaas stottert hij wel bij het afspelen.

Is denk ik een bug in Enigma/drivers, omdat hij dat ook doet bij Gemini en PLi.

 

Code:
root@dm7025:/# ipkg install enigma2-plugin-extensions-dvdplayerPackage enigma2-plugin-extensions-dvdplayer (2.5git20081118-r4) installed in root is up to date.Configuring dreambox-bootlogoCan't find /boot in /etc/fstabpostinst script returned status 1ERROR: dreambox-bootlogo.postinst returned 1Nothing to be doneroot@dm7025:/#

 

Gr,

BW

 

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuke image !! werkt goed. jammer dat er niet wat extra skins te dowloaden zijn.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem nu al 2x opnieuw geïnstalleerd maar helaas zonder succes, na het selecteren van de harddisk (videoknop) krijg ik foutmelding, ook gebeurt dat tijdens het opstarten van pictureplayer. ook zelfs na volledige reboot blijft zich dit herhalen.

De installatie op zich verloopt goed.

In bijlage de crashlogs, hopelijk kan iemand een verklaring geven.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel een probleem met mijn settingslijst. ik zie mijn aangemaakte favorieten mappen niet meer. deze kon ik via de blauwe knop oproepen. ook als ik de henksat lijst via de ronaldd image download kan ik deze optie ook niet tegen.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
Ik heb hem nu al 2x opnieuw geïnstalleerd maar helaas zonder succes, na het selecteren van de harddisk (videoknop) krijg ik foutmelding, ook gebeurt dat tijdens het opstarten van pictureplayer. ook zelfs na volledige reboot blijft zich dit herhalen.
De installatie op zich verloopt goed.
In bijlage de crashlogs, hopelijk kan iemand een verklaring geven.


Nu na een paar keer een crashlog gehad te hebben en nadat ik een paar keer GUI herstart heb kan ik wel de videobestanden oproepen.
Ik heb wel voor de zekerheid de preview videobestand uitgeschakeld.
De pictureplayer geeft nog altijd een crashlog, zie bijlage.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: renzie
Ik heb wel een probleem met mijn settingslijst. ik zie mijn aangemaakte favorieten mappen niet meer. deze kon ik via de blauwe knop oproepen. ook als ik de henksat lijst via de ronaldd image download kan ik deze optie ook niet tegen.

renzie

Je moet meedere boeketten toestaan oid aanzetten bij de instellingen.

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...