Boerenjong Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Hoi ben aan het stoeien met de 800 Waar kan ik de beeldkwalitei aanpassen en wat zijn dan de beste instellingen Gerrit
michel130 Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Origineel bericht van: Boerenjong Hoi ben aan het stoeien met de 800 Waar kan ik de beeldkwalitei aanpassen en wat zijn dan de beste instellingen Gerrit Welke image gebruik je, wel wat meer info, anders kunnen we je niet helpen. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Boerenjong Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Geplaatst: 4 december 2008 Ik draai met de nieuwste Gemini. En kan het f niet vinden ook heb ik problemen met de schotelinstellingen voor de rotor ik gebruik het liefst usals heb de lijst van henksat ingeladen maar goed we gaan door en alvast bedankt voor je tips
Tonskidutch Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 de beeld instellingen voor wat? welke tv welke aansluiting dat scheelt namelijk ook nog al met scart multi multi automatisch RGB chiao Aisa Barna Sawarna Chandan Jaiswal, Nusrath Ali Kahn, Ali Kahn, Moin
Erik Slagter Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Origineel bericht van: Boerenjong Hoi Waar kan ik de beeldkwalitei aanpassen en wat zijn dan de beste Wat wil je dan, lagere kwaliteit?! DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Boerenjong Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Geplaatst: 5 december 2008 Nou dank voor antwoorden, Ik bedoel meer de videoinstellingen op de Dreambox. Je hebt de keuze uit 1080 720 480 en nog paar Dat bedoel ik
Erik Slagter Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Altijd de hoogste die je TV ondersteunt, ook al heb je geen Full HD scherm dus toch 1080i kiezen, de panels hebben meestal namelijk toch een hogere resolutie dan 720. Of je moet de scaler van de dreambox voor SD niet willen gebruiken, dan moet je de autoresolutie-plugin gebruiken en de daarmee output gelijk maken aan het uitgezonden materiaal. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen