Sterke-Jerke Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Ik gebruik (in mijn geval op een 7020) al een hele poos een USB stick icm Flashwizard, om mijn image's op te zetten. Sinds een poos heb ik allerlei hangers. (ik gebruik ook epg <>sql op de usb. Zou het kunnen zijn dat de USB stick verlsten is? (Ik geloof dat zo'n ding maar een beperkt aantal (10.000) schijf acties aan kan. wat zou een alternatief kunen zijn?
maja Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Het alternatief is de image's er opnieuw opzetten. De Usb stick is niet versleten. Maar door de loop van de tijd wordt hij steeds voller dus komt er rommel bij te staan. Als hij weer helemaal schoon is gaat alles weer beter draaien.
Sterke-Jerke Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Geplaatst: 5 december 2008 Eh? Daar heb ik nog nooit van gehoord! Kijk eens hier met name bij memory wear... Met een beetje database activiteit zit je volgens mij al snel op 100.000 cycle's... Ik dank dat ik toch maar een klein USB diskje overweeg
boaz Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Die USB stick's kosten niets meer, 1x tanken en je hebt bij wijze van spreken weer een 1 MB stick erbij. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
The Librarian Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Citaat: 1x tanken en je hebt bij wijze van spreken weer een 1 MB stick erbij. En wat kun je dan met dergelijke stick, lijkt me nogal klein.
boaz Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Ja, dat krijg je, net Win98 problemen zitten lezen. Ik bedoel natuurlijk 1Gb. (mijn eerste sticky was trouwens 128 MB en kostte oorspronkelijk een 3 cijferig bedrag). VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
freak Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 waar kun je in een 7020 zien hoeveel flash nog vrij is? laatste pli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen