Ga naar inhoud


NRJ Hits niet meer FTA te zien


bavo27

Aanbevolen berichten

NRJ hits,de franse muziekzender die sinds 22 maart 2007 ongecodeerd te ontvangen was via de Astra satelliet is sinds vandaag niet meer FTA te zien.Deze zender is toegevoegd bij het franse Canalsat en kan dus enkel nog bekeken worden met een geldige smartcard van deze franse provider.

mad

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vanavond zal mijn dochter me wel kwaad aankijken !

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's in derdaad goed balen. Ik heb die zender best vaak op staan. Ook om zo nog een beetje op de hoogte te blijven wat er zich in Frankrijk aan muziek ontwikkelt. Daar is best veel nationaal product. Echt jammer dat-ie weg is (zag het gisteravond helaas al).

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was heel blij met deze zender. Zeker aangezien er lange tijd geen (of zeer weinig) reclame op was en ook de nare sms-balk is een paar maanden weggeweest. Ik vind het dan ook erg jammer dat een kwaliteitsmuziekzender, waar muziek echt voorop staat, nu niet meer gratis te bekijken is.

 

Kunnen wij legaal naar die zender blijven kijken, of zijn die Franse abonnementen ook beperkt binnen de landsgrens?

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand een Franse tekst opstellen dat we de zender terugwillen om naar http://www.nrj12.fr/contacts.php te sturen? We kunnen het iig proberen.. smile

 

Eigenlijk zouden we Franse politiekers moeten benaderen, dat veel Nederlanders en andere Europeanen nu een stuk van hun muziekcultuur missen.. Dat kunnen ze toch niet laten gebeuren met hun chauvinisme? smile

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even wat tips:

 

Bovenste ding op "la télé" zetten, dan je geslacht aangeven, naam, voornaam, adres, postcode, stad, land, email, telefoon.

Object is het onderwerp en daaronder een stukje tekst.

Ik heb wat gebrouwen, en gecheckt dmv translate. Mijn Frans is ook niet meer zo goed nu NRJ gecodeerd is laugh

 

Chers messieurs et mesdames de NRJ,

 

Je regrette que NRJ Hits est maintenant codé. La chaine est très populaire aux Pays-Bas, et j'aimait regarder NRJ Hits.

Je croix que c'est un pas en arrière pour l'intégration Européenne culturelle, qui est quelque chose que la France a met beaucoup d'efforts en.

Je voudrais voir NRJ Hits ne plus codé, comme il l'enrichit notre expérience musicale, et met l'accent sur la culture musicale Française apprécié.

 

Klik op OK. Het bericht is verzonden als er in het klein onderaan staat: Le message a bien été envoyé

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
Chers messieurs et mesdames de NRJ,

Je regrette que NRJ Hits est maintenant codé. La chaine est très populaire aux Pays-Bas, et j'aimait regarder NRJ Hits.
Je croix que c'est un pas en arrière pour l'intégration Européenne culturelle, qui est quelque chose que la France a met beaucoup d'efforts en.
Je voudrais voir NRJ Hits ne plus codé, comme il l'enrichit notre expérience musicale, et met l'accent sur la culture musicale Française apprécié.


Beste heren en dames van NRJ,

ik betreur dat NRJ Hits nu gecodeerd is. Het kanaal is heel geliefd in Nederland, en ik keek graag naar NRJ Hits.
Ik vind het een stap terug voor de culturele integratie van Europa, wat iets is waar Frankrijk veel moeite in gestoken heeft.
Ik zou NRJ Hits graag terug ongecodeerd zien, want het verrijkt onze muzikale ervaringen, en zet de gewaardeerde Franse muzikale cultuur.

Sommige Franse zinnetjes zijn wel letterlijk vertaald uit het Nederlands, maar ze zullen het wel snappen. En het klinkt ook wel een beetje slijmerig, maar chauvinist als ze zijn, werkt dat zeker in op hun gevoelens!

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...