Ga naar inhoud


[DM7000S] NSLU2 firmware versie 2.3 Release 63 werkt niet samen met DM7000


The Greenery

Aanbevolen berichten

Wanneer ik op mijn NSLU2 firmware versie 2.3 Release 63 installeer kan ik niet meer opnemen met de dreambox. Ik krijg een foutmelding. (helaas zit ik nu op het werk en weet niet meer wat die foutmelding was).

Bij firmware versie 2.3 Release 29 heb ik geen problemen. Bestanden die ik met firmware versie 29 heb opgenomen kan ik met varsie 63 gewoon afspelen. Ook het mounten van de disk is geen probleem.

 

De droomdoos draait op de laatste Gemini.

 

Kan iemand mij vertellen waarom op linksys.com versie 2.3 Release 63 staat en op linksys.nl versie 2.3 Release 29 staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


nou we zouden inderdaad beter eerst iets meer info willen zien over de foutmelding. maar ook welke usb disk aan welke poort hangt.

 

met 63 gaat het in ieder geval weldegelijk (die ik ook getest en kortstondig gebruikt heb)

echter toen is in de officiële firmware een ntfs support op usb poort erbij gekomen (read only voor de linux client)

kan dus zijn dat je de disk in de verkeerde poort hebt hangen

 

beter, en goede ervaringen heb ik met uNSLUng 68 die zonder veel poeha netjes ingericht kan worden voor je dreambox opnamen (ext3 op beide poorten mogelijk)

 

dus eerst even iets meer info over je huidige configuratie.

 

chiao

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De harddisk zit op poort nummer 1 Het gaat om een externe 60GB harde schijf van WD. Deze schijf is geformateerd (ext3) op de NSLU2 via de webinterface.

Op poort nummer 2 zit niets.

 

uNSLUng 68 heb ik ook geprobeerd maar hier heb ik hetzelfde probleem.

 

Dat read only voor linux client, geld dat alleen voor poort nummer 1 ?? Of geld dat alleen voor ntfs? Misschien dat dat dan het probleem is.

 

Waarom is firmware versie 63 niet te downloaden via linksys.nl en wel via linksys.com?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...