Bambike Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Welk type van hdd en dvd-speler hebben jullie erin gestopt?? BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000
Gast xarxar2 Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Hij staat sinds vandaag ook op de producten pagina van Dream: http://www.dream-multimedia-tv.de/deutsch/products_dm8000.php http://www.dream-multimedia-tv.de/deutsch/products_dm8000_technical.php
John van Dreumel Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Ja,en de betatesters en de huidige gelukkige bezitters hebben al toegang op het speciale VIP board van de DM8000. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
totaaltje Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 mijn blauwe straal wil nog niet werken omdat de slimline sata adopter nog niet binnen is. vandaag echter wel op eerste hand gehoord dat blauwstraal wel schijnt te werken in de dm8000. ik was zeer verbaast toen ik dit verhaal hoorde , maar de bewuste beta8000 staat niet ver van mijn af dus ben toch nog eens van plan om eens te gaan kijken of te vragen of hij zaterdag eens langs kan komen met zijn beta8000. hij schijnt op pli te draaien , maar voor het eind van de week weet ik meer !! Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!! Proffrottie
nlrela Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Origineel bericht van: mamutskywalker Hallo Hoeverre is het slimmer om de originele firmware/image te gebruiken met ccam erin op de originele? Of is het weer beter om ronaldd of gemini erin te pleuren Alvast bedank Mijn ervaring is dat de originele images veel stabieler draaien. De poespas van de overige image bouwers heb ik in de tussentijd niet erg gemist (installeer cccam en m'n geliefde skin handmatig en gedurende de beta phase waren die andere images niet beschikbaar). Toen ik echter enkele weken geleden op dit board vroeg hoe ik cccam handmatig kon installeren, was de mening van menig lid dat die andere images bijna noodzaak zouden zijn. Denk nog steeds dat het een kwestie van smaak is ... 2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)
Gast sattaz Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Origineel bericht van: xarxar2 Hij staat sinds vandaag ook op de producten pagina van Dream: http://www.dream-multimedia-tv.de/deutsch/products_dm8000.phphttp://www.dream-multimedia-tv.de/deutsch/products_dm8000_technical.php Daarnaast heeft DMM ook officieel meegedeeld dat de DM8000 op vrijdag 12 december 2008 door enkele distributeurs (meervoud!) is ontvangen. De officiële start van de verkoop is maandag 15 december 2008 volgens DMM. Opmerkelijk genoeg is echter behalve in Nederland nog geen enkele DM8000 ter verkoop aangeboden. Zelfs niet in Duitsland waar bovendien nog geen enkele dealer of distributeur melding maakt van daadwerkelijke ontvangst of te verwachten ontvangst van Dreamboxen 8000 die bestemd zijn voor de normale verkoop. Met vriendelijke groeten sattaz
FeReNGi Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Origineel bericht van: nlrela Origineel bericht van: mamutskywalker Hallo Hoeverre is het slimmer om de originele firmware/image te gebruiken met ccam erin op de originele? Of is het weer beter om ronaldd of gemini erin te pleuren Alvast bedank Mijn ervaring is dat de originele images veel stabieler draaien. De poespas van de overige image bouwers heb ik in de tussentijd niet erg gemist (installeer cccam en m'n geliefde skin handmatig en gedurende de beta phase waren die andere images niet beschikbaar). Toen ik echter enkele weken geleden op dit board vroeg hoe ik cccam handmatig kon installeren, was de mening van menig lid dat die andere images bijna noodzaak zouden zijn. Denk nog steeds dat het een kwestie van smaak is ... Of gebruik dreamboxemu 2.0 om in iedere CVS image je geliefkoosde EMU te installeren.http://r apidshare.com/files/171852602/Dreamboxemu2.0.zip (spatie verwijderen) Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
DMX Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Origineel bericht van: sattaz Opmerkelijk genoeg is echter behalve in Nederland nog geen enkele DM8000 ter verkoop aangeboden. Zelfs niet in Duitsland waar bovendien nog geen enkele dealer of distributeur melding maakt van daadwerkelijke ontvangst of te verwachten ontvangst van Dreamboxen 8000 die bestemd zijn voor de normale verkoop. Bedoel je daarmee ook webwinkels, want daar heb ik hem al wel gezien en volgens de betreffende site uit voorraad leverbaar. Groeten, DMX
Gast sattaz Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Origineel bericht van: DMX Origineel bericht van: sattaz Opmerkelijk genoeg is echter behalve in Nederland nog geen enkele DM8000 ter verkoop aangeboden. Zelfs niet in Duitsland waar bovendien nog geen enkele dealer of distributeur melding maakt van daadwerkelijke ontvangst of te verwachten ontvangst van Dreamboxen 8000 die bestemd zijn voor de normale verkoop. Bedoel je daarmee ook webwinkels, want daar heb ik hem al wel gezien en volgens de betreffende site uit voorraad leverbaar. Groeten, DMX @DMX, Daarmee bedoel ik inderdaad OOK webwinkels. Berichten van webwinkels inzake leverbaarheid zijn echter helaas vaak niet betrouwbaar Dit is al vaker in andere topics op Sat4all aan de orde gekomen. Met vriendelijke groeten sattaz
digitaal kijker Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 in de webshop van belgie die de leverancier is van dreambox voor belgie spreken ze van woensdag of donderdag dat die leverbaar is. ik heb hem besteld,zal wel zien waneer die naar hier komt. er is geen haast bij heb m'n 800 nog zolang die niet verkocht is. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
digitaal kijker Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Origineel bericht van: FeReNGi Of gebruik dreamboxemu 2.0 om in iedere CVS image je geliefkoosde EMU te installeren.http://r apidshare.com/files/171852602/Dreamboxemu2.0.zip (spatie verwijderen) en hoe werkt dit dan voor opnames op HDD op de box, kan je die dan ook gebruiken ????? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
lookie Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Ik heb gisteren de dealer gebeld met de vraag waar mijn bestelling blijft. Het antwoord was dat er in NL in totaal 26 x DM8000 zijn uitgeleverd. Helaas geen bij hen. Het is voor hen ook een raadsel wanneer een en ander wordt geleverd. Voor zo'n product wel een flutmarketing hoor en al helemaal voor een duits bedrijf waar Pünktlichkeit de scepter zwaait. DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".
Henksat Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Origineel bericht van: totaaltje mijn blauwe straal wil nog niet werken omdat de slimline sata adopter nog niet binnen is. Wat wil je gaan doen dan? Er zit toch een verloop bij voor op de interne USB-poort aan de rechterzijde van het mainboard. Gebruik maken van de 2e SATA-controller welke wel op het board zit zal niet gaan lukken, deze heeft nog geen DMA ondersteuning, wordt aan gewerkt. Vandaar de (tijdelijke) oplossing via die USB poort. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
totaaltje Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: totaaltje mijn blauwe straal wil nog niet werken omdat de slimline sata adopter nog niet binnen is. Wat wil je gaan doen dan? Er zit toch een verloop bij voor op de interne USB-poort aan de rechterzijde van het mainboard. Gebruik maken van de 2e SATA-controller welke wel op het board zit zal niet gaan lukken, deze heeft nog geen DMA ondersteuning, wordt aan gewerkt. Vandaar de (tijdelijke) oplossing via die USB poort. @ henk de adopter zit achter op de slim line speler. je kan dus de data wel voeden maar de voeding niet . daar heb je dus een verloop/adopter voor nodig . als je een paar interne foto's van de beta's 8000 had bekeken had je gezien dat deze daar op gemonteerd waren . dmm heeft deze bij de beta 8000's a stok mee geleverd , echter heb ik zelf in heel nederland nog maar 2 winkels gevonden die deze hebben als kabel , een als adopter. tip google is je vriend , slimline sata adopter Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!! Proffrottie
Henksat Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Hmm, dus je kunt een Slimline speler niet zo inbouwen? Ik dacht dat de datakabel én de voeding, welke is afgetakt van de HDD-connector, zo achterin een slimline geprikt konden worden. Blijkbaar niet dus...... Ik krijg vandaag een slimline speler thuis, dan zal ik eens achterop de aansluitingen kijken. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten