Ga naar inhoud


JVC XV-THA5R zonder geluid


PeterKa

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn JVC XV-THA5R Home Cinema Set geeft geen geluid meer, via de boxen is slechts een lichte ruis hoorbaar.

De boxen zijn in orde, evenals de bedrading.

Er komt geen geluid uit de boxen wanneer de testfunctie van de afstandsbediening gebruikt wordt.

Alle instellingen in het menu zijn ok.

Heb de netspanning enige tijd onderbroken, geen effect.

Is een reset mogelijk?

Ik vrees dat de vesterker het begeven heeft.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Peter,

Heb je gecontroleerd of er nog geluid via hoofdtelefoon hoorbaar is, zo ja dan is het bijna met zekerheid de eindversterker.

 

Ik heb hetzelfde type ook circa 3 jaar gebruikt en elk jaar heb ik het apparaat wel minimaal een keer naar een Service Center moeten opsturen. Elke keer was het weer iets anders.

Je zult niet veel aan mijn oplossing hebben maar ik heb dit apparaat tijdens een van mijn aan dit apparaat gerelateerde woedeaanvallen gewoon in de vuilcontainer gedumpt en ik moet zeggen dat dit toch wel een opluchting was.

Het apparaat staat bekend dat het veel kuren vertoond en ik zou je dan ook willen aanraden om aan dit apparaat geen geld meer te besteden voor eventuele reparaties.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jürgen,

 

Het apparaat heeft geen aansluiting voor een hoofdtelefoon, geeft ook geen audio via de scart door naar de televisie.

De set is (gelukkig) van de buren, misschien kunnen ze beter een goedkoop DVD-spelertje kopen.

Had gehoopt hem weer aan de praat te krijgen.

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...