Ga naar inhoud


amon+irdeto2


willem53

Aanbevolen berichten

Hoi satvrienden.

Kreeg van iemand irdeto2kaart dus haalde ik mijn nokia onder het stof vandaan. Gelijk de nieuwste software,np81,erin gezet. Alleen amon5.2 kreeg mijn kaart aan de praat.Conax-nozap

amon4.1 en 5.4 weigerden. Zijn mijn cams soms versleten of doe ik iets verkeerd? NP81 doet het overigens prima.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even getest voor je , de versies Ulster , 4.1 en 5.4 die ik nog had liggen , werken goed met de Ypsilon Ird 2 kaart , i.c.m. NoOneManit 1.2

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook een Amon5.2/mario.p doet het .

Wat ik me wel kan herinneren is dat na de wissel Ird1/Ird2 aanvankelijk met de Conax/Nozap eprom wel het setop pakket werkte maar niet Discovery , NGC , Anim. planet e.d.

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit problemen gehad met 5.2 of 5.4. Nu ben ik overgestapt naar 4.1 conax patch omdat dan alle nieuwe coderingen ook doorgezet worden naar het kaart slot.

 

Wel kan het zijn dat de updates niet goed doorkomen, maar omdat ik een cardserver heb gaat het kaartje 1 á 2 keer per week in een pace 500-g6 om de updates binnen te krijgen.

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: willem53
Bedankt jongens,

Weet er iemand nog die chips te krijgen? Liefst in Amsterdam.


Nou zo'n chippie past ruim in een enveloppe hoor :D

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...