Ga naar inhoud

[8000] Gemini2 3.90 of Ronaldd? Welke heeft de voorkeur en waarom?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb altijd al met gimni gedraait anderen ook wel eens geprobeerd

deze vond ik altijd prima draaien

vraag hoe heb je de software er in gekregen wilde dat via web brouwel doen net als de 800 maar kom er niet in

BMW320

Geplaatst:

Dat blijft een persoonlijke smaak, je hebt toch wel meer boxen gehad?

Ronaldd is een vrij kale maar zeer stabiele image, Gemini heeft wat meer versiersels, met de bijkomende problemen misschien, dat is het verschil.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Omdat er lang niets anders te krijgen was, gebruik ik het originele image en plant er zelf een emu in....

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Geplaatst:

Vriend het gaat hier om een 8000 en niet een 800.

Pli en Ronaldd zijn beide even "kaal".

Dat zijn voor de e2 boxen gewoon beide stabiele images. De rest is een kwestie van smaak. Ik vind de skins in ronaldd mooier.

Geminie sucked naar mijn mening, Veel te veel toeters en bellen en er is altijd wel wat anders in een gemini e2 image dat niet goed werkt.

Ron

Geplaatst:

Ronaldd image zit op 12/12 en Gemini 3.9 loopt helaas achter.

Dus de voorkeur is rap gemaakt !

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:

De afgelopen periode heb ik veel images getest. Voor mij was het belangrijk om mijn Canal Digitaal kaart én Sky UK kaart werkend te krijgen. Tot op vandaag heb ik zowat alle versies getest van Ronaldd, Gemini, Ozoon en SCVS. Van Pli ben ik geen versie tegengekomen.

Na alle pogingen om werkende kaarten te krijgen én houden is er tot op heden slechts één image die stabiel blijft. Dat is het SCVS image van 16 oktober. Met NewCS 162 en CCcam 209 draaiende heb ik geen problemen met beide kaarten.

Eventuele nieuwe plugins doe ik via een telnet ipkg installatie.

Ik heb mijn hoop een beetje gevestigd op een Pli release één dezer dagen (Pli Karate?) voor de 8000, waarbij wel zorg is besteed aan een image in relatie tot cardserver/softcam.

Groet, André

Gigablue UHD Quad 4K Pro (2x DVB-S2X + 2x DVB-C)

Geplaatst:

volgens mij draaien de emus tegenwoordig 100% op ieder image, anders zouden de images geen release waardig zijn

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

en wanneer komt de pli uit voor de 8000 ??

heb nu ronaldd erin zitten maar ik vind pli fijner

deze zit ook in mijn 7025 en die draait goed dus ben benieuwd wanneer pli final uitkomt voor de 8000

Geplaatst:
Origineel bericht van: flats
en wanneer komt de pli uit voor de 8000 ??
heb nu ronaldd erin zitten maar ik vind pli fijner
deze zit ook in mijn 7025 en die draait goed dus ben benieuwd wanneer pli final uitkomt voor de 8000

binnenkort, we hebben nog zeker een paar dagen nodig om andere zaken releasewaardig te krijgen....

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:
Origineel bericht van: Dreeke
De afgelopen periode heb ik veel images getest. Voor mij was het belangrijk om mijn Canal Digitaal kaart én Sky UK kaart werkend te krijgen. Tot op vandaag heb ik zowat alle versies getest van Ronaldd, Gemini, Ozoon en SCVS. Van Pli ben ik geen versie tegengekomen.

Na alle pogingen om werkende kaarten te krijgen én houden is er tot op heden slechts één image die stabiel blijft. Dat is het SCVS image van 16 oktober. Met NewCS 162 en CCcam 209 draaiende heb ik geen problemen met beide kaarten.

Eventuele nieuwe plugins doe ik via een telnet ipkg installatie.

Ik heb mijn hoop een beetje gevestigd op een Pli release één dezer dagen (Pli Karate?) voor de 8000, waarbij wel zorg is besteed aan een image in relatie tot cardserver/softcam.

LT ben je nog vergeten :-) Beta is erook al.

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen