Ga naar inhoud


Vraagje over "De vergulde schopstoel"


Greatone

Aanbevolen berichten

Als je in "De vergulde schopstoel" topic kijkt, dan zie je dat de moderators aangeven wanneer en waarom je een vermaning hebt gekregen. Is het mogelijk om dit voor onszelf ergens terug te zien??

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Pedro Newbie
Ja hoor, effe flink over de schreef gaan en je kan het zo terug lezen!

Da's inderdaad een mogelijkheid :D

Maar iedereen die een vermaning krijgt, ontvangt daarover een email. Dus bewaar die emails en je weet precies wanneer en waarvoor je er een gekregen hebt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

En die vermaningen hebben die een verval datum?

 

nee

 

Of blijven die je achtervolgen tot in lengte van dagen?

 

Ze blijven staan maar je moet het wel heel erg bont maken om hier gebanned te worden.

 

Voor de allerergste overtreders maken we als extra service een accountje aan op een "bevriende" site waar je ten alle tijden welkom bent. Daar wordt je dan gerehabiliteerd samen met de andere overtreders van dit board.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, die hebben geen vervaldatum. Net als de berichten hier op het board wordt alles bewaard.

Maar voordat we je op de vergulde schopstoel parkeren, wordt er uiteraard wel naar de geschiedenis gekeken. Dus als je een gewaardeerd lid bent (lees, zelden of nooit regels overtreedt) dan heb je uiteraard wel enig krediet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, als een moderator zoals vandaag gebeurde netjes tot 2 x toe vraagt de off-topic prijsdiscussies in een topic achterwege te laten en er twee leden zijn die dat gewoon negeren en gewoon doorgaan, hoef je niet eens één waarschuwing te hebben om al een lange ban te krijgen of je account uit te laten wissen.

Iedereen met gezond verstand kan weten dat hij dan de klos is.

Een moderator is een "discusie leider". Als je die dan vervolgens gaat negeren, mja, dan heb je hier eigenlijk niets te zoeken en moet je bijvoorbeeld naar .be gaan waar ze alles goed vinden.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike

nog een vraagje over de vergulde schopstoel:

 

er staat een topic; [DM8000HD] PVR DVD leverbaar!

 

ik begrijp niet zo de reden van de ban.

die hoef ik als lid ook niet te begrijpen natuurlijk.

 

maar, ik vond tekst en uitleg wel transparant.

geeft iedereen hier de indruk wat wel en niet mag.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het probleem niet zo. Er staat DM8000 leverbaar. Niet meer en niet minder. Met dat topic geef ik aan dat er mensen zijn die er eentje hebben kunnen kopen en ik geef daarmee ook aan dat er maar een relatief klein aantal beschikbaar was. Dat is puur informatief bedoeld om zinloze discussies over wel of niet leverbaar te voorkomem.

Ik zeg niet voor welke prijs, niet waar, niet hoe ect, Daar is dit forum ook niet voor bedoeld (reclame regels).

Ik maak ook op geen enkele manier reclame. Dat heeft ook totaal geen zin want de DM8000 is bij voorbaat overal uitverkocht en dat werd in het topic ook duidelijk geschreven.

Het gaat op sat4all om de hardware en techniek en niet over waar en voor welke prijs een artikel (welk artikel dan ook) te koop is. Als een moderator de discussie dan tot 2 x toe in de juiste richting beweegt en leden dan ondanks duidelijke waarschuwing toch doorgaan, tja, dan kies je er zelf voor toch?

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...