Ga naar inhoud


website bouwen


post

Aanbevolen berichten

En daar heeft hij ook gelijk in.

Hij praat dan ook over de HTML-source code en niet het resultaat wat de browser laat zien.

Die source code ziet er idd niet uit in FP-gegenereerde code. Zeker als je met enige regelmaat wat wijzigingen aanbrengt, staat de code in no-time vol met verloren of ongesloten tags.

Je vraagt je soms af hoe het mogelijk is dat een browser zoiets nog toonbaar op het scherm kan zetten wink

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het voordeel van joomla is dat je van nul af kan begingen, het is leuk leermiddel .

Er zijn goede video over installeren en een goede documentatie te vinden.(ook in het nederlands)

En als je joomla standaard installeert heb je al een website en verder kan je kennis uitbreiden en het is toch .

Ik zelf ben nu een jaar mee bezig en ik vind leuk want je leer elke dag weer dat bij.

Clarke Tech 2100 (maxplus 2100)Philips 7141

Humax 5400, Venton 200HD

Amiko 8900HD

lnb astra1,astra3,astra2,hotbirt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: spran062
Het voordeel van joomla is dat je van nul af kan begingen, het is leuk leermiddel .
Er zijn goede video over installeren en een goede documentatie te vinden.(ook in het nederlands)
En als je joomla standaard installeert heb je al een website en verder kan je kennis uitbreiden en het is toch .
Ik zelf ben nu een jaar mee bezig en ik vind leuk want je leer elke dag weer dat bij.


Allemaal wel waar, maar de topic starter wil zelf leren websites maken.
Dan ben je met joomla niets.
Je moet echt aan de basis beginnen, html, css, enz,...

Heel veel mensen werken met joomla en snappen geen jota van hoe het allemaal op het scherm tevoorschijn komt.
Daarvoor is basiskennis nodig en dat kan je enkel verkrijgen door zelf te gaan bouwen aan een site.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het alleen maar om een website te maken, maar je moet iets leren (de tijd voornemen)voordat je wat kan maken.

En daarom vind ik dat joomla een goede alternatief is, omdat er nu met joomal 1.5 er boeken op de markt zijn gekomen in het Nederlands.

En er zijn ook verschillende forum hierover in het Nederlands.

Dus de juiste keuze.

Clarke Tech 2100 (maxplus 2100)Philips 7141

Humax 5400, Venton 200HD

Amiko 8900HD

lnb astra1,astra3,astra2,hotbirt

Link naar reactie
Delen op andere sites



De bovenste link geeft een error
Citaat:
Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL


misschien gehackt?

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...
  • 4 weken later...
Origineel bericht van: Poetsdoekje


De bovenste link geeft een error
Citaat:
Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL


misschien gehackt?


Joomla is leuk, behalve als ik edit met IE 7 of IE 8. Dan krijg ik een calendar.php nothing to setup error. Lijkt me een bug in IE, want met Firefox geen enkel probleem. Schijnt iets met het javascript te zijn in de editor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. De javascript engine van IE conformeert zich slechts gedeeltelijk aan de W3C (advies)standaard.

 

Dus als een programmeur zich keurig aan de regels van DOM-scripting houdt, zoals gespecificeerd door W3C, dan werkt het gegarandeerd niet vlekkeloos (of helemaal niet) in IE.

 

Jij geeft aan dat het bij de editor gebeurt.

Er is denk ik geen ander DOM element waarvoor de verschillen in aanpak, om de inhoud van het element te manipuleren, groter zijn dan juist bij het textarea. IE lost dat werkelijk totaal anders op dan de W3C standaard. En toegegeven (helaas) de IE methode is daarvoor veel simpeler.

 

Maar of je dat een Joomla probleem moet noemen?

Is die calendar.php een standaard Joomla functie of is dat een plugin die je ergens vandaan gehaald hebt?

En er zullen ook vast wel kalender plugins zijn die dat probleem niet hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schaf "WebSite X5 v8 Evolution" aan, zelfs een kind kan hier een website mee bouwen!

 

Geen gezeik met html codes, alles wordt voor je gedaan!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duwgati
Maar of je dat een Joomla probleem moet noemen?
Is die calendar.php een standaard Joomla functie of is dat een plugin die je ergens vandaan gehaald hebt?
En er zullen ook vast wel kalender plugins zijn die dat probleem niet hebben.


Zit hem "in" Joomla. In die zin dat ik de package had gedownload van Joomla.org en heb geinstalleerd op een server.
Ik wilde gaan editten en kreeg toen de eerder genoemde pop-up can de calendar.php.
De fout begint als de editor wordt gestart.
ben aan aan het zoeken geweest en sommige wissen diverse elementen uit de editor en andere uit een stukje javascript.

Voor vandaag hoop ik een oplossing te vinden die rechtstreeks in calendar.php staat en dat zijn de browsers die worden genoemd onderaan de file.

Laat het zeker horen, wil die site van de school afhebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...