Ga naar inhoud


[8000] Tips & tricks + bruikbare verschillen in image's


Harley

Aanbevolen berichten

-In newnigma 8000 v2.3 kan je de blauwe led wat dimmen, mijn ervaring is dat de remote beter werkt. Blauwe led schijnt van binnen uit iets in de IR ontvanger.

 

-Plugin Networkbrowser is een aanrader, scant je hele netwerk naar gedeelde mappen. Simpel OK is genoeg om de desbetreffende map op te nemen.

 

-MP3's werken oa in enigma en newnigma, ronaldd hier niet.

 

Wie volgt?

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites


"Fernbedienung funktioniert in Kombination mit bestimmten LCDs/Plasmas nicht richtig, wenn die Box nahe am TV steht (Inteferenzen zwischen Abstrahlung des TV's und Signalen der Fernbedienung, wahrscheinlich wegen fehlendem Polarisationsfilter über dem IR-Empfänger)"

 

Had dit al eerder gelezen, en geloofde er geen flikker van, dat dit een oorzaak zou zijn van de slecht werkende remote.

Maar, vandaag een andere TV gekregen. En verdomd, remote werkt als ik gewend was met de 7025.

 

Dus mocht je last hebben van een slecht werkende afstandsbediening. Koop een andere TV :D

 

Of zet de 8000 wat verder van je beeldscherm.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley

Don't push it tired


Als je iets signaleerd, maar er niks concreets bijverteld, en later n.a.v.
een vraag ook nog eens de boot afhoudt, ja wat zal ik daar eens op zeggen, ..........laat maar whistle
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
-In newnigma 8000 v2.3 kan je de blauwe led wat dimmen, mijn ervaring is dat de remote beter werkt. Blauwe led schijnt van binnen uit iets in de IR ontvanger.

-Plugin Networkbrowser is een aanrader, scant je hele netwerk naar gedeelde mappen. Simpel OK is genoeg om de desbetreffende map op te nemen.

-MP3's werken oa in enigma en newnigma, ronaldd hier niet.

Wie volgt?

Citaat:
Wat voor tips had je precies?

Ik snap eigenlijk niet wat de bedoeling is van jouw topic.
Is het alleen om die newinigma v2.3 te promoten en te vertellen dat MP3 niet onder Ronaldd werkt?
En wat moet ik met het AB probleem?
Nogmaals, ik heb jouw topic herhaaldelijk proberen te lezen, maar ik vind de clou niet.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap de probleem niet.

Harley meld dat sommige tv´s de signaal van de ab stoort indien de DB8k te dicht bij de tv staat.

Waarom moet hij er persé bijzetten welke tv dit is.

Het zullen er zeker meerdere zijn.

 

Satwolf

-------------------------------------------------------------------

Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Waarom moet hij er persé bijzetten welke tv dit is.

Als er iemand anders zou zijn met een soortgelijk probleem, is het wel handig als je weet om welke toestel(len) het gaat.

Dit zou ik dan als een tip kunnen waarderen, maar dan meer als een probleemoplossende tip

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arie kanarie

Ik snap eigenlijk niet wat de bedoeling is van jouw topic.
Is het alleen om die newinigma v2.3 te promoten en te vertellen dat MP3 niet onder Ronaldd werkt?
En wat moet ik met het AB probleem?
Nogmaals, ik heb jouw topic herhaaldelijk proberen te lezen, maar ik vind de clou niet.


Promoot niks, gebruik nu even gemini 4.0. Werkt eigenlijk alles.
Je moet helemaal niks met het AB probleem, geef alleen aan dat de Bug klopt uit eigen ervaring.

Ik beweer tenminste niet dat ik meer dan 2 dagen EPG heb op de NL kanalen wink

Maar gooi maar dicht dan, dacht dat het wel handig was gebruikerservaringen op een rijtje.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...