Yamaha-R6 Geplaatst: 26 december 2008 Delen Geplaatst: 26 december 2008 Vandaag een HDD ingebouwd in de 7000 welke op de slaapkamer staat. Beneden staat een 7020 ook met een HDD. De HDD van de 7020 krijg ik zonder problemen gemount aan de 7000. Het probleem zit 'm in het mounten van de hdd van de 7000 aan de 7020. Ik probeer het met cifs volgens de handleiding van de website van PLI. In beide boxen draait de laatste PLI software. Ik heb even een screenshot van de instellingen bijgevoegd, hoewel ik niet het idee heb dat daar het probleem in zit. Er moet iets anders zijn waarom ik niet de hdd van de 7000 kan mounten aan de 7020. Graag jullie ideeën over deze uitdaging en alvast bedankt voor het meedenken. screenshot.doc Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wigee Geplaatst: 30 december 2008 Delen Geplaatst: 30 december 2008 Hallo, Ik heb hier hetzelfde probleem maar dan met 2 DM7000's Ik heb 1 op de slaapkamer en 1 in de living staan (beide met HD), bij beide kan ik ze niet met mekaar mounten. Wanneer ik echter probeer de hd van mijn laptop te mounten lukt dit zonder problemen. Ik denk dat er een algemeen probleem is ivm het mounten op de DM7000. Kan iemand dat hier bevestigen? Of iemand die een oplossing weet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2008 Delen Geplaatst: 30 december 2008 ook een gelijk probleem, dus lees chiao Mmm Skyscraper I Love You Underworld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dAF2000 Geplaatst: 30 december 2008 Delen Geplaatst: 30 december 2008 Tussen de 7020 en 7000 (harddisk van de 7000 mounten op de 7020) werkt inderdaad niet met CIFS. Dat is een bekende fout en 't gaat ook fout bij Gemini bijvoorbeeld. NFS werkt wel tussen die twee. Een 7000 mounten op een andere 7000 mag geen probleem zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2008 Delen Geplaatst: 30 december 2008 dAF2000, heeft 't (jij als linux kenner) niet met de RSA fingerprint te maken en SSH chiao Mmm Skyscraper I Love You Underworld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dAF2000 Geplaatst: 30 december 2008 Delen Geplaatst: 30 december 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch dAF2000, heeft 't (jij als linux kenner) niet met de RSA fingerprint te maken en SSH chiao Nee, ik denk door de brakke samba in de 7000. Met de 600 heb ik 't probleem niet (daar zit een andere versie samba in) en kan ik alles op alles mounten. Ik hoop dat iemand 't ooit weet en ik zal ook deze thread toevoegen in onze bug database. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen