Ga naar inhoud


Wat zijn precies de kosten bij een smartcard overname ?


Jap

Aanbevolen berichten

Na het gebruiken van de zoekfunctie kom ik niet echt tot een bevredigend antwoord. Ik heb het namelijk idee dat het Smartcardovername formulier gewijzigd is t.o.v. de vorige antwoorden.

 

Ik heb een 2e smartcard die ik wil overnemen van een bekende. Hierop staat momenteel een Set Top Box-pakket geactiveerd. Ik wil die overnemen en als 2e kaart naast m'n basis-pakket gebruiken. Nu staat er echter bij Abonnementsvorm nieuwe contractant dat dit verplicht is om in te vullen. Ik wil echter bij de overname geen abo, zodat ik de activeringsvergoeding a 9,95 omdat het schriftelijk gaat, dan niet hoef te betalen. Zodra ik h'm namelijk als 2e kaart ga registeren moet ik ook die activatiekosten betalen, maar dan natuurlijk via internet voor 3,95. Als ik Set Top Box-pakket aankruis, loop ik het risico dat CD meteen die 59,95 gaat afschrijven, en die krijg je niet terug. Als ik er meteen het 2e smartcardformulier bij doe, zal het me waarschijnlijk ook 9,95 i.p.v. 3.95 activatiekosten kosten.

 

De kaart moet dus eerst op mijn naam gezet worden en dan gekoppeld aan m'n hoofdkaart met Basis-pakket.

 

Hoe te doen en wat gaat het kosten ?

 

Registratiekosten-> Oké, da's duidelijk, 29,95.

Activeringskosten (deze term wordt gebruikt op het formulier)-> ?

Activatiekosten (deze term van de website)-> ?

Administratiekosten (deze term van de website)-> ?

 

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...

Nou, het heeft even geduurd :

 

29,95 Registratievergoeding

3,95 Activeringsvergoeding online (Heeft CD meteen gedaan)

 

33,90 Dus

 

En natuurlijk meteen 1 euro per maand.

Ik heb daarvoor op het overnameformulier gezet dat ik deze als 2e kaart wilde laten activeren, en dat is in één keer goed gegaan.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...