Ga naar inhoud


satellite ontvanger kopen


Gast accuphase

Aanbevolen berichten

goede avond

je ziet door de bomen het bos niet meer,ik zoek er een de met een hdmi aansluiting,die een mooi beeld geeft en via home-cinema een goed geluid geeft met een harde schijf er in, is dat een arion 9400 hdmi of is topfield toch beter graag wat reaties van wat gebruikers die ook op een grote plasma tv kijken

mvg accuphase

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je voor kwaliteit gaat, is Technisat natuurlijk ook een speler in het veld...

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]De Dreambox DM8000 heeft wel zo'n beetje alles in huis, echter ook een forse prijs. Ik heb er zelf ook een en wil niets anders meer.

Ron


Nou dan kun je ook voor de Reelbox gaan want die heeft ook alles in huis INCL HDD en DVD/Brander en dat net iets duurder dan de Dreambox.
Ik heb al een paar personen gesproken die ook nu een DMM 8000 hebben dat de beeld op de Reelbox beter is.
Maar de keuze is aan jou jij moet het geld er voor over hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig is de DM8000 altijd nog goedkoper dan de Reelbox avantgarde, dus is die keuze simpel, want als de avantgarde (fors) goedkoper zou zijn geweest dan de DM8000, had ik hem nog overwogen, maar nu zie ik geen enkele reden een avantgarde (veredelde HTPV met VDR) te kopen in plaats van de DM8000HD.

De DM8000 is met HDD en DVD drive nog steeds goedkoper dan een avantgarde. Ik praat niet over zwarthandelende varkensboeren die vanuit de schuur verkopen.

Dat het beeld van de reelbox avantgarde beter is geloof ik niets van, maar ik hem hem nooit op mijn TV in een directe vergelijktest gezien. Wel op de full-HD TV van iemand anders en daar was niets "beter" aan. Sterker nog, de scaler/deinterlacer van de DM8000HD is op SD beduidend beter.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, beursticker was ook de doorslag bij een aankoop bij een led LCD TV, waarbij de rest van de schermen op hun bek gingen. Weet wel waar ik naar moet kijken wink

 

Dat ik voor een 8000 heb gekozen zegt genoeg, maar l*l niet uit me nek wink tav SD icm AVG. Scrollende lijn op RTLZ was hier gewoon goed op de AVG

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dat vind ik heel verrassend, want op de 52" samsung waar ik de avantgarde op gezien heb, viel dat juist heel erg tegen.

Een week of twee daarna heb ik de DM8000 bij dezelfde persoon de eerste keer gezien en daarbij was het op dezelfde TV wel perfect.

Ik heb zelf een pana full hd plasma, maar helaas niet de mogelijkheid gehad om zelf de avantgarde uitvoeriger te testen.

Anyway, uit jouw reactie mag ik opmaken dat jij de DM8000HD (voor jou) ook de betere keuze vind.

Ik ben blij dat nu merkbaar is, dat het geen kwestie van afkraken is, maar dat meerdere mensen mijn mening eveneens delen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het tijd voor een overzichtje!

 

En waarom: ik lees voortdurend meningen en van sommigen weet ik dat ze oprecht zijn en hun best gedaan hebben om de optimale settings te maken. Van anderen weet ik weer zeker dat ze niet oprecht zijn of gewoon geen drol verstand van techniek hebben en daardoor tot tegenvallende resultaten komen.

 

Gewoon "even" de high end boxjes testen en de resultaten in een overzicht verwerken.

 

En ik weet nu al dat dit 123 niet gaat lukken want iedereen zal proberen de resultaten zo te sturen dat blijkt dat hij/zij de beste box in huis heeft gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Ron mijn duim die kan nog even.

Jij doet het toch zelf ook jij zuigt uit de duim dat de SD beeld niet goed is van de ADV.

Maar je hebt er nog nooit een getest als jij nu ook eens op andere forums zou komen kun je lezen van meerdere personen dat het beeld beter is.

Maar jij kent maar een merk dat is Dreambox ik heb je nog nooit een andere box horen zeggen.

Ik zou zeggen laten we eens een test doen ik kom bij jou of jij bij mij langs dan zetten we de boxen naast elkaar.

En dan zien we welke beter beeld heeft er mogen ook andere merken van mij komen.

Dan gaan we met meerdere personen testen en meerdere merken.

Want ik vindt het jammer dat iemand anders een antwoord geeft meteen door iemand wordt afgedaan als niks kunner of Duimzuiger.

 

Kom Ron wees sportief en laten we te samen die test doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...