Ga naar inhoud


Voor alle dartfans


theparasol

Aanbevolen berichten


  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

de sport1 stream via de SBS 6 site loopt bijna 2 hele sets achter op wat ik nu op DSF zie. was blij dat ik eindelijk de stream aan de gang kreeg toen ik hier zag dat DSF het andere dagen uitzond. omdat die kwaliteit toch beter is dan de stream even kijken en toen was het in plaats van 3-3 al 4-4...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg mooie en spannende wedstrijd vanavond! Heb gekeken via DSF, want Sport1 vond voetbal belangrijker en daarom is het verplaatst naar Sport1.2... frown

 

Inderdaad, Sport1 liep tijdens de wedstrijd van Barney tegen Klaasen een minuut of 2 achter. Dus als je op DSF keek, was het op Sport1 al lang niet meer spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Bye bye king met je maffe oordopjes en vervelende kop!

En weer een gesigneerd dartbordje het publiek in.

Jammer dat die 9 darter niet lukte had Barney mooi het geld moeten delen... maar toernooi is nog niet over!



Nee, maar Barney moet wel effe zijn nivo opkrikken morgen want het was niet best vanavond!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie wedstrijd en wat is die Taylor toch een topdarter. Helaas geen 9 darter voor hem. Maar ik hoop dat hij hem vanavond tegen Barney wel gooit. En dat hij zijn titel weer terug krijgt. Sympatieke kerel de Phil. Zou wel eens een partijtje tegen hem willen gooien. Even een 9 darter tegen hem gooien smile.

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren het darten even op de DSF zitten bekijken (bij King/Taylor) maar dat duitse commentaar lever ik graag wat in voor wat (later) Sport1 beelden. Als het dan maar moet desnoods vooe een stream op het interner maar zoveel verschil was er gisten ook weer niet tussen de beelden (maar het was er wel).

 

Vanavond:

Code:
#  Sport1.320:30: World Darts Championship LIVE!Verslag van de finale van het World Darts Championship toernooi, gehouden in het Alexandra Palace in London.#21:00: World Darts Championship LIVE!Verslag van de finale van het World Darts Championship toernooi, gehouden in het Alexandra Palace in London.

Dus vanavond maar beginnen op een internet stream (voor NL commentaar) om maar niks te willen missen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...