Ga naar inhoud


[Strong] kanalen installeren, code??


Hanniebal

Aanbevolen berichten


nope, alleen canal digitaal weet die code.

je moet canal digitaal bellen, dan kunnen ze de code van je kaart verwijderen (het kon ook via internet maar ik geloof dat daar nu problemen mee zijn)

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, de code zit puur op DE kaart die dan in de ontvanger zit, andere kaart zal waarschijnlijk geen code hebben.

 

ps. @Sterkos 9949 is alleen voor Irdeto, dit is een SECA kaart

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hellum
ja, de code zit puur op DE kaart die dan in de ontvanger zit, andere kaart zal waarschijnlijk geen code hebben.


Daar zou ik maar niet te zeker van zijn.
Als je de code weet kan je hem met een hex editor zo terug vinden in de firmware.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles tesamen een hoop onzin dat code gedoe...

Ik had hier twee strongs met zelfde probleem...

Heb dan een derde van een kennis gehaald met een andere soft erin en de code van de kaart op 0000 gezet.

Op de "gecodeerde" strongs geprobeerd... een met satr v2.x en 2 met satr v3.0...

Niks hielp...

Een strong geprobeerd de sattr-TVV en Ned erin, en die is tot op heden "dood".

Na lange tijdnadien, heb ik in de 3de strong een satr v-3.0 erin gegooid, en die laten scannen en die doet het, dan moet ik nog een doen maar weinig animo hier ervoor: "die lijkgeur van die strong1 prikkelt teveel", en mogelijks is er terug nen dooie...

 

Zonder verklaarbare reden vraagt de strong met sattr v2x of 3.0 na een tijd werken(was ca 8mnd), bij opnieuw willen scannen v.e. sat om een code, en je mag ingeven wat je wil, het help NIET!

Probeer even met EDstrong een andere lijst erin te proggen,en via EDstrong PW te resetten op 0000.

Daarna kan je meestal scannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers


Zonder verklaarbare reden vraagt de strong met sattr v2x of 3.0 na een tijd werken(was ca 8mnd), bij opnieuw willen scannen v.e. sat om een code, en je mag ingeven wat je wil, het help NIET!

Waarschijnlijk is de kaart een keer, of meerdere keren, verwijderd en daarna terug geplaatst in de decoder zonder eerst de decoder uit te zetten.
Gebeurt bij mij regelmatig dat er dan een onbekende pin code ontstaat ...

Origineel bericht van: Jan Ambers

Probeer even met EDstrong een andere lijst erin te proggen,en via EDstrong PW te resetten op 0000.
Daarna kan je meestal scannen.


Daarmee blijkt dat de kaart geen code heeft.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...