Gast Edwin408 Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! Een vriend van mij zit met een probleem met zijn 7020. Als hij hem in schakeld, doet hij het ongeveer een half uur en dan stopt het ontvangst er mee. Ik heb de kabel en de lmb al vervangen, maar hij blijft het zelfde probleem houden. Wat kan dit verder nog zijn? ik zat zelf te denken aan een voedings probleem, maar weet verder ook niet waar ik het zoeken moet.
paardengek Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Wat zijn de waarden SNR BER op het moment dat hij de dreambox inschakeld ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast Edwin408 Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 De waardes zijn naar het opstarten perfect, maar naar een half uur ongeveer gaat de SNR terug naar ergens in de 50. Moet dan de dreambox op nieuw op starten om weer voor een half uur te kunnen kijken?!? Het lijkt net of de voeding van de tuner er mee stopt. Heb ondertussen de software ook op nieuw er op gezet, helpt ook niets, hij draaid overigens PLI (de laatste) Edwin
theparasol Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Lijkt me ook geen voedingsprobleem immers na een reboot werkt het weer halfuurtje even ok. Lijkt mij probleem in de tuner van de 7020 zelf en dus tijd voor de rokende soldeerbout!
Gast Edwin408 Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Bedankt in iedergeval, zal de vraag daar ook stellen. Edwin
Gast swiffertje Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 ik heb hier hetzelfde probleem snr en agc zitten allebei rond of boven de negentig maar na een tijdje loopt de ber op en gaat het beeld flikkeren.
Gast Edwin408 Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Gebeurd, hier inderdaat ook de eerste 5 minuten naar dat half uur, maar dan vlikkert hij zelfs niet meer, blijft dan gewoon rond de 50 staan. Edwin
Gast swiffertje Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 ik heb buiten de lnb ietsje verdraaid en dat helpt een beetje
Gast Edwin408 Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Wat de schotel betreft, alles al geprobeerd, helpt allemaal niets, zelfs de LMB en kabel vervangen, de schotel "beter" af gesteld. help allemaal niets.
Gast swiffertje Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 hoelang heb jij er nu last van? hier pas een paar dagen
Gast swiffertje Geplaatst: 4 januari 2009 Geplaatst: 4 januari 2009 ik heb de lnb vervangen en ook de hardeschijf verwijderd maar het probleem blijft
Gast swiffertje Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 en heb je het probleem opgelost? ik wel bij mij was het een connector die slecht contact maakte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen