Ga naar inhoud


AAF NEW YEAR PACKAGE 2009


Gast Black_64

Aanbevolen berichten

Wat is het toch ook kinderlijk eenvoudig...het werkt echt mooi hoor. Ik heb nu de flash image er in zitten. Ik moet zeggen dit werkt toch prettiger (m.n. sneller).

 

Helaas werkt ook in deze versie mijn Aston module niet, althans ik krijg geen beeld op de Canaal Digitaal zenders.

 

Ik hoop dat dit binnenkort in een nieuwe versie wel aanwezig is. Verder helemaal tevreden. Top gedaan en hulde aan iedereen die het mogelijk maakt.

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij mij werkt incubus met deze versie even goed als met de kerstversie.

Je moet wel een goed geconfigureerde incubusCamd.conf onder /var/keys zetten.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een voorbeeld want ik draai ook de nieuwjaars versie in flash en krijg hier incubus ook niet aan de gang . wordt wel gezien start op maar vervolgens weer no cam active. Mijn config file werkte wel in de BA versie

 

Eventueel met PM omdat ik niet weet of dit onderwerp door de beugel kan?

 

Verder heb ik geen geluidsproblemen bij normaal TV gebruik maar bij het afspelen via de media player toch weer vaak die grr door het geluid. Mp3 speelt echter wel perfect zonder geluidsproblemen.

 

Versie is redelijk stabiel verder speelt hier geen vob af en diverse andere extensies als MKV doen het ook niet maar wie weet blijft ff testen he!!! Alles wat ik naar TS omzet werkt perfect. Jammer genoeg wanneer een extensie of file het niet doet moet wel de gehele kathrein opnieuw worden opgestart want de spinner blijft dan lopen .

 

Ik hoop dat ze voor de flash versie toch ook een server online zetten bij AAF om plugins en andere zaken te kunnen downloaden of is er een manier om de addons via de http instellingen toch te downloaden??

 

Beste wensen nog van hier en ik verneem het graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: elflamingo
perfect!! wel als het werkt zie ik graag de file en de how to for the flash tegemoet.

Wanneer de update het niet doet zou ik evengoed graag een how to tje zien want ik heb het nog steeds niet werkend helaas.



Met de nieuwe versie wel gelijk beeld... Alleen nog ff afwachten of hij het blijft doen.. de vorige versie kapte er regelmatig mee.

Wat wil je precies weten?
Link naar reactie
Delen op andere sites

wel wat ik wil weten !

 

Waar staat de nieuwe incubus?

 

en waar moet ik wat zetten aan files in de swap stick met diverse symlinkjes in de flash of direkt in de flash want bij beide start de boel op maar vervolgens krijg ik weer no cam activ

 

de config file heeft altijd gewerkt in de voorgaande BA versies.

 

Thats all!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe versie staat hier..

De conf is identiek als in de vorige versie. Eigenlijk is het enige wat er in staat 2x verwijzing naar de card server

card_server_url_0=cccam://username:paswoord@serverDNSnaam:poort

 

Waar ik ze in de flashversie gezet heb weet ik niet meer want ben terug naar AAF versie gegaan. E2 werkt nog niet stabiel genoeg naar mijn wens.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb deze versie via BA op een usb stick. Tot nu toe geen beeld en geluid op canal digital met mediaguard module. Wel BVN en de andere open kanalen. Ook geen beeld op vrije HD kanalen (Arte HD, Anixe HD bv). Wel geluid op deze kanalen. Soms heb ik een groen scherm. Nog niet helemaal goed bij mij dus.

 

Een vraag nog: is er ergens een 'enigma for dummies' manual? Ik heb wel de howto, maar die is mij toch iets te kort door de bocht. Ik heb veel echte beginnersvragen over hoe dingen werken met het menu en het zoeken van kanalen bijvoorbeeld. En hoe een settingslijst erin te zetten en zo. Ik ben best bereid te zoeken hier en elders, maar een dummie handleiding zou welkom zijn.

 

Jos

Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel hartelijk bedankt voor alle support maar helaas geen verbetering hier??

Ik heb het zowel direkt in het flash geheugen gezet op de aanwezige mapjes dit werkte niet fit weer gedelete en vervolgens op de swap stick en ook hier helaas geen succes.

 

Ik begrijp er niets van want in de BA versie doet Incubus het direkt??

Wellicht een foutje in mijn flash zal morgen eens kijken of ik herflash en dan nogmaals testen

 

Nogmaals Bedankt allen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...