Ga naar inhoud


AAF NEW YEAR PACKAGE 2009


Gast Black_64

Aanbevolen berichten


  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb ook nog geen enkele keer succes gehad met incubuscamd

ik heb ook steeds hetzelfde probleem als ik refresh druk dat ik krijg no cam active....

 

ga morgen ook deze nieuwe versie ff proberen nu ff geen zin meer :P

dream dm7000 dm500, kathrein ufs910 en strong 8000 en 8100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NailZ
ik heb ook nog geen enkele keer succes gehad met incubuscamd
ik heb ook steeds hetzelfde probleem als ik refresh druk dat ik krijg no cam active....


Jou netwerk of DNS werkt hoogst waarschijnlijk niet. Ik heb dit fenomeen ooit gezien wanneer de servernaam in de incubuscam.conf niet vertaald kan worden.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PaulCl
Origineel bericht van: NailZ
ik heb ook nog geen enkele keer succes gehad met incubuscamd
ik heb ook steeds hetzelfde probleem als ik refresh druk dat ik krijg no cam active....


Jou netwerk of DNS werkt hoogst waarschijnlijk niet. Ik heb dit fenomeen ooit gezien wanneer de servernaam in de incubuscam.conf niet vertaald kan worden.


Ik probeer al sinds de eerste Enigma versie Incubus op de UFS 910 te laten draaien, maar tot op heden is dat nog niet gelukt. Mijn 'klacht' is gelijk aan die van NailZ. Ik heb ook al van alles geprobeerd, maar deze informatie is nieuw voor mij.
Ik kon wel Incubus via het menu downloaden en kan, met KCC, zien dat het geinstalleerd is. Dus ik ga er vanuit dat het netwerk wel in orde is.
Tijdens de installatie heb ik alle voor-ingestelde DNS adressen verwijderd en daarvoor in de plaats de drie DNS adressen overeenkomstig 'IPconfig/all' ingevoerd.
Het enige dat in de lijst overbleef was het DNS adres (tevens IP-adres) van mijn Router.

Weet je ook of dat probleem is opgelost en zo ja hoe?

Ik ben erg benieuwd wat hieraan te doen is, want voor het overige werkt Enigma2 uitstekend. Aleen wat groene schermen bij het testen van de Mediaspeler, maar dat zal in volgende versies wel worden verbeterd.

Gr

Lex
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lex_luthor
Origineel bericht van: PaulCl
Origineel bericht van: NailZ
ik heb ook nog geen enkele keer succes gehad met incubuscamd
ik heb ook steeds hetzelfde probleem als ik refresh druk dat ik krijg no cam active....


Jou netwerk of DNS werkt hoogst waarschijnlijk niet. Ik heb dit fenomeen ooit gezien wanneer de servernaam in de incubuscam.conf niet vertaald kan worden.


Ik probeer al sinds de eerste Enigma versie Incubus op de UFS 910 te laten draaien, maar tot op heden is dat nog niet gelukt. Mijn 'klacht' is gelijk aan die van NailZ. Ik heb ook al van alles geprobeerd, maar deze informatie is nieuw voor mij.
Ik kon wel Incubus via het menu downloaden en kan, met KCC, zien dat het geinstalleerd is. Dus ik ga er vanuit dat het netwerk wel in orde is.
Tijdens de installatie heb ik alle voor-ingestelde DNS adressen verwijderd en daarvoor in de plaats de drie DNS adressen overeenkomstig 'IPconfig/all' ingevoerd.
Het enige dat in de lijst overbleef was het DNS adres (tevens IP-adres) van mijn Router.

Weet je ook of dat probleem is opgelost en zo ja hoe?

Ik ben erg benieuwd wat hieraan te doen is, want voor het overige werkt Enigma2 uitstekend. Aleen wat groene schermen bij het testen van de Mediaspeler, maar dat zal in volgende versies wel worden verbeterd.

Gr

Lex


Het probleem in de eerdere versies was meestal de CCcam versie op de dreambox die als server dient. Met CCcam 2.0.10 was het niet mogelijk om te verbinden. Met CCcam 2.0.9 als server werkt wel alles. CCcam 2.0.11 heb ik ook nog niet geprobeerd met deze nieuwe incubus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al een tijdje geen nieuwe E2 versie meer geinstalleerd, dus besloot ik om deze versie te proberen. De Flash versie. Het installeren ging prima. Setup ook. Geen 1 keer een groene rakker. Daarna wilde ik er dreambox settingslijst ingooien en ik kreeg een foutmelding bij open DbEdit. Toen ging de Kathrein volgens mij rebooten en nu kan ik hem niet meer opstarten. Hij blijft hangen bij het AAF beeld met de "Team Ducktales" melding. Weet iemand misschien wat dit kan zijn ?

 

2de vraagje. Werkt Mgcamd in deze versie ?

 

Bedankt !

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kathrein fans

 

Ik heb een vraag over verbindig met internet met de kathrein.

Wat is het verschil tussen nameserver en serverip gateway en de dnsserver,hoe staan de instellingen om het werkend te krijgen,

het probleem is alleem met AAF image en enigma 2,verbinding met KCC met kathrein is in orde.Het modem is een Experia box van

kpn,van alles geprobeerd maar zonder resultaat.

Wie kan dit oplossen, b.v.d.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Kathrein werkt zowel AAF firmware als Enigma2 als je voor zowel gateway als DNS server het IP adres van je router ingeeft.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik heb opnieuw geflashed en de files nogmaals op de juiste plaats gezet vervolgens opnieuw opgestart et voila het werkt.

 

Wellicht een conflict geweest met Mbox dat al geinstalleerd stond en op de swap stick al geactiveerd was.

Nu alles erop gezet eerst en toen pas de Kathrein gerestart, wederom alles goed op zijn plaats en nog werken ook!!

 

Dus misschien een tip voor anderen, eerst kale flash dan de boel op de stick zetten en dan restart waardoor de E2 goed geconfigureerd wordt.

 

Namens mij aan allen die meegedacht hebben een REUZE BEDANK!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Scubix
Het probleem in de eerdere versies was meestal de CCcam versie op de dreambox die als server dient. Met CCcam 2.0.10 was het niet mogelijk om te verbinden. Met CCcam 2.0.9 als server werkt wel alles. CCcam 2.0.11 heb ik ook nog niet geprobeerd met deze nieuwe incubus.

Het probleem met CCcam2.0.10 en 2.0.11 zit hem in de versie nummer en de minimum toegelaten versie van CCcam. (MINIMUM CLIENT VERSION : 1.7.1)
Kijk maar eens op webpagina bij client versie. Een CCcam client of server geeft daar een nummer weer maar incubus niet.
Deze geeft IncubusCamd en wordt volgens mij daarom niet toegelaten.

Probeer maar eens deze MINIMUM CLIENT VERSION : 1.7.1 uit te schakelen, dan kan je wel verbinden met de server.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...