Ga naar inhoud


AAF NEW YEAR PACKAGE 2009


Gast Black_64

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: mountenbike
[quote=-=

@all

Met deze versie is het zeker niet mogelijk om te streamen naar je pc?



Lukt alleen met firefox, niet met explorer

En bij voorkeur met VLC !

Hier speelt gezellig, tijdens het werk, uit de speakers van de Linux PC, de muziek van Sat radio zender Swiss Jazz via het netwerk.

Het aardige is ook nog in E2, dat op het TV scherm bij deze zender wordt ook nog wordt vermeld welke nummers er worden afgespeeld en de naam van de artiest.

E2 voor UFS-910 is zeker nog niet perfect, maar werkt steeds beter.

Groet,


Bram







Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd met de flashversie, maar op een ander board lees ik dat het via die versie nog niet werkt, alhoewel er ook zijn die beweren dat het wel lukt (Firefox). Typ in de adresbalk het volgende.

 

192.168.xxx.xxx:81 of 80, in het rood is het ip adres van de Kathy.

 

Proberen maar :D

 

 

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: -= [ Appien
=-]Ook met de Flash versie?? Ik kom er niet op namelijk.


Beste A,

krijg je wel de web pagina op je scherm ? Met http://IPvanjeBox

Vervolgens is het een kwestie van de juiste Firefox instellingen en plugins. Kijk eerst maar eens of je de webpagina te zien krijgt.

Vervolgens zal ik je aangegeven hoe je de download en VLC player laat opstarten.

Werkt voor radio en tv. En de zenders kun je op afstand met je PC verzetten.

Streaming komt waarschijnlijk ook in de nieuwe Kathrein firmware versie 1.07. Verschijningsdatum volgens Kathrein Q1 2009.

Groet,


Bram
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste SM,

 

dat was mij niet bekend. Is er een reden aan te geven waarom de webpagina er niet inzit ? Is er onvoldoende ruimte over in de flash ?

 

Dat is dan jammer voor de Flash gebruikers.

 

Want stromen naar het netwerk heb ik altijd een belangrijke factor gevonden. Het is erg handig als je op elke PC op je netwerk Sat radio kunt luisteren, danwel tv kijken in een prima kwaliteit.

 

Behalve de Loading modules error, die is te voorkomen, en de wat trage start werkt het vanaf de stick overigens prima.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit streamen naar PC toe werkt perfect.

Kan het kloppen dat voor HD kanalen de streaming niet goed loopt? Ik krijg met ORF1 HD heel schokkerig beeld.

Kathi 910

Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E)

Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD

WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV)

Humax 5400 (buiten gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Mpeg2 HDTV bestanden ging het nog wel, maar Mpeg4 HDTV stromen zijn vrijwel niet op een PC af te spelen, of je moet een grafisch kaart hebben die het het decoderen in de grafisch processor uitvoert inplaats van via de normale PC processor.

 

Je krijgt nog wel een soort dia show.

 

Groet,

 

 

Bram

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laatste Enigma middels de flash (kim file) in de Katrhein staan. Ik heb gewoon netwerk verbinding. Ik heb de incubuscamd 0.55 gedownload en via het programma DCC de vijf files geplaatst in var/keys. Na op start zie ik dat modules worden ingeladen, waarna loading enigma. Vervolgens verschijnt in display duck tales team, waarna de boel blijft hangen..... Ik heb zojuist de files van incubuscamd 0.55 weer verwijderd uit de var/keys en werkt alles weer. Als test heb ik de mbox gedownload en via het netwerk werkt alles dan oke. Ik wil alleen over op de cccam. Wie weet raad. Moet er in de config file van de incubuscamd het eea aangepast worden of zou het zo moeten kunnen werken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet niet alleen de files in de ke*ys map zetten maar ook in e*u en etc moeten de files staan!

 

Zie de download in dit forum van incubus een paar pagina's terug.

 

wanneer je een flash E2 heby plaats je de incubus files in var/swap/e*u, var/swap/k*ys en var/swap/etc.

 

Daarna restarten en wanneer goed geconfigureerd werkt het prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
in de flash versie zit die niet.

dus je krijgt gewoon een page error.

greetz


Ik gebruik (nog) geen Flash versie. Maar als een en ander lees, schijnt het verschil alleen te zijn dat Flash versie standaard ingesteld staat op poort 81 en USB versie op poort 80.

Maar misschien heb ik het wel verkeerd gelezen.

Mogelijk zit er met poort 81 ook een blokkade in je router.

Lees verder geen duidelijke aanwijzing dat de Web pagina niet kan werken in de Flash versie.

Groet,


Bram




Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...