Ga naar inhoud


[7025] afstandsbediening - Powermid marmtek


Gast zwartemerel

Aanbevolen berichten

Gast zwartemerel

hallo

 

sind vandaag ben ik in bezig van een dreambox 7025.

nu werkt het perfect alleen ik gebruik een setje van marmtek-powermid (van die kleine zwarte piramides) om de afstandbediening door te sturen.

nu werkt het niet met de nieuwe dreambox afstand bediening, hoe zou dit kunnen, zijn er wel setjes die het wel kunnen?

 

(dit setje werkt anders goed, ook nog even een keer getest met oude ontvanger, en ook nog even gecheckt: lampjes knipperen wel bij gebruik afstand bedienings van DB op alle 2 piramides)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Powermid XL heeft hier met alle boxen altijd 100% gewerkt totdat de 800 kwam. Dat werkte niet.

 

Inmiddels heb ik daar een Marmitek Invisible control voor aangeschaft. Ideaal als je de box in een kast plaatst. Maar de Powermid XL biedt meer flexibiliteit door de afstand die je ermee kunt overbruggen.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zwartemerel

OPGELOST!!!

 

stond me niets aan dat bij anderen het wel werkte.

dus ontvangertje verplaatst ed. maar geen effect.

 

als laatste de batterijen vervangen van de afstandbediening, hij werkte wel gewoon , maar ja had geen ideen meer.

 

en verduldt, hij doet opeens!

misschien toch net te weinig signaal dat doorgestuurd kon worden, en wel net genoeg om de db rechtstreeks te bedienen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...