Ga naar inhoud


compoort werkt niet


zuurtje

Aanbevolen berichten

Hallo

 

ik heb sindskort een probleem met mijn compoort

 

ik probeerde laatst mijn dreambox te flashen maar ik kreeg alleen maar dreambox 7020 found .

 

hij ging niet verder

normaal gaat hij iets overzenden en zegt dan dreambox is alive and speaking to us.

 

ik heb de nulmodem kabel vervangen maar geen resultaat.

Met de zelfde kabel op een oude laptop geprobeerd dan geen problemen (alleen daar zit geen netwerkkabel of wireless op dus duurt lang)

 

in de bios staat de compoort aan

 

ik heb zo'n idee dat het sinds dat ik xp sp3 erop heb staan dit probleem er is

 

wie kent dit probleem en wat is de oplossing

Topfield 4010 - Dreambox 7020 - Dreambox 7025 - 2x Triax 78cm - 1x Triax 88 cm - 1x Visiobigsatellite - alles natuurlijk draaibaar behalve de bigsatellite

Link naar reactie
Delen op andere sites


maar ik doe ook wel eens een oudje zoals een 5620 en de 500

 

anders wil ik de pc weer opnieuw installeren want terug zetten via systeem herstel werkt ook niet hij kan een status van bv een half jaar terug niet herstellen

 

mischien dat er nog iemand reageerd

 

grt zuurtje

Topfield 4010 - Dreambox 7020 - Dreambox 7025 - 2x Triax 78cm - 1x Triax 88 cm - 1x Visiobigsatellite - alles natuurlijk draaibaar behalve de bigsatellite

Link naar reactie
Delen op andere sites

verwijder de poorten eens uit je apparatenbeheer en laat Windows ze opnieuw detecteren en installeren.

 

als je met dreamup wilt flashen, je hebt deze wel juist geconfigureerd ? dus bijv. de kabel op com1 en dit dan in het programma ook goed staan ?

 

je hebt geen programma's in het geheugen staan die de seriële poort aanspreken ? bijv. een faxprogramma o.i.d ?

 

 

 

groet,

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Com instelling staat goed in dreamup

want hij geeft wel aan welk type dreambox ik aangesloten heb.

 

Hij komt dan niet verder bv met de melding dreambox is alive and speaking to us.

 

Ik zal eerst de compoorten deinstalleren en opnieuw installeren

 

Grt zuurtje

Topfield 4010 - Dreambox 7020 - Dreambox 7025 - 2x Triax 78cm - 1x Triax 88 cm - 1x Visiobigsatellite - alles natuurlijk draaibaar behalve de bigsatellite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...