Ga naar inhoud


10.000 abo's voor Télésat - start op 19/01/09


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Volgens een artikel in Telesatellite zou Télésat op ongeveer 1 maand ongeveer 10.000 abonnees verzameld hebben, daar waar de officiële start zou doorgaan op 19 januari aanstaande.

 

Zie link: http://www.telesatellite.com/actu/tp.asp/tp/32780

 

Persoonlijk lijkt mij dit wel zeer onwaarschijnlijk, maar des te beter voor Telesat als het waar is.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het lijkt mij ook hoogst onwaarschijnlijk want ik kreeg ook een mailtje terwijl ik helemaal niet ben aangemeld, laat staan dat ik wist van hun bestaan.

Waar zei de adressen van daan halen weet ik niet.

 

Gr. S40 1998

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: S40 1998
Het lijkt mij ook hoogst onwaarschijnlijk want ik kreeg ook een mailtje terwijl ik helemaal niet ben aangemeld, laat staan dat ik wist van hun bestaan.
Waar zei de adressen van daan halen weet ik niet.

Gr. S40 1998


Adres gegevens van TVV en CD misschien. Of toch niet want Ik heb geen mailing ontvangen.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met grote fanfare had Télésat aangekondigd dat het ganse pakket van start zou gaan met grote verrassingen aan zenders.

 

Hieronder de grote verrassingen, onuitgegeven in België ....... waaronder zelfs twee......FTA-zenders

 

" EXEMPLES DE CHAINE INEDITES EN BELGIQUE

 

Virgin 17 : A la fois généraliste et musicale, Virgin 17 propose de la musique pour tous les goûts et sous toutes ses formes…

 

GULLI : La première chaîne jeunesse de la TNT en France. Des dessins animés, des séries de qualité… et des animateurs belges notamment : Maureen Louys et David Antoine.

 

AB1 : La chaîne indispensable dédiée à la génération télé. Un cocktail épicé de bonne humeur, où se côtoient mangas, sitcoms, séries, cinéma et télé-réalité…

 

NT1* : Chaînes généraliste, NT1 diffuse des films, des séries (How I meet your mother…), des magazines (Reporters, Culture Pub…), de l’information, des mangas et du sport.

 

Direct 8* : Football, cinéma, politique, culture, poker, divertissement... Direct 8, la nouvelle grande chaîne généraliste avec Jean-Marc Morandini

 

ARRIVEE EVENEMENT DE…

 

DISNEY CHANNEL : LA chaîne généraliste des 6-14 ans, reflet de leur vie et de leurs aspirations ! Savant mélange d’humour, de musique et d’amitié, Disney Channel est une chaîne qui répond aux attentes des adolescents et leur permet de s’exprimer, croire en eux et en leurs rêves…"

 

Greets

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal er gelijk een Google vertaling bij zetten de Belgen kunnen dat Frans wel lezen veel Nederlanders niet.

 

Citaat:
"Voorbeelden inedites CHAIN IN BELGIË

 

Virgin 17: zowel de algemene als de muzikale, Virgin biedt 17 van de muziek voor alle smaken en in al zijn vormen ...

 

Gulli: Het eerste kanaal van de jeugd TNT in Frankrijk. Tekenfilms, een serie van kwaliteit ... en Belgische leiders waaronder: David en Maureen Louys Antoine.

 

AB1: De essentiële kanaal gewijd aan de generatie tv. Een pittige cocktail van goede humor, die een combinatie mangas, sitcoms, series, films en reality-tv ...

 

NT1 * Kanalen algemene NT1 uitzendingen van films, series (Hoe ik aan je moeder ...), tijdschriften (Reporters, Cultuur Pub ...), informatie, manga en sport.

 

* Direct 8: Voetbal, film, politiek, cultuur, poker, amusement ... Direct 8, de nieuwe grote algemene kanaal met Jean-Marc Morandini

 

AANKOMST EVENT ...

 

DISNEY CHANNEL: het kanaal van 6-14 jaar, een weerspiegeling van hun leven en hun ambities! Mix van humor, muziek en vriendschap, Disney Channel is een kanaal dat voldoet aan de verwachtingen van jongeren en hen in staat stelt zich te uiten, geloven in zichzelf en hun dromen ... "

laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aart, bedankt voor de vertaling.

 

Wat het FTA-aspect betreft, heb ik gelezen dat ze de voorbije dagen veelvuldige storingen hebben gehad met freezes blijkbaar om reden van de codering.

 

Vanavond is een receptie voorzien en als je dan beelden moet tonen met freezes, dan wordt het natuurlijk pijnlijk.....

 

Vandaar dat de codering zou zijn uitgezet.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ S40

 

Om beeld te krijgen probeer eens om in het menu van je ontvanger Pilot op OFF te zetten. Misschien dat je dan wel beeld hebt.

 

Succes smile

 

Nu weer on topic smile

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Inderdaad FTA! smile Dank voor de tip! Ik vind eigenlijk dat La Une en La Deux gewoon in het zenderpakket van CDS en TVV horen. Misschien in het Familiepakket voor kijkers die ook Hotbird kunnen ontvangen? smile


probleem is dat TVV of CD geen aanbod doorgeeft op hun zenderlijst en goedgekeurde ontvangers van de hotbird en daardoor deze niet doorgeven bij deze 2 aanbieders,
moesten die zenders op astra hebben gezeten dan zou dit geen probleem geweest zijn.
en ze zijn ook in mpeg4,nog niet iedereen heeft zo een ontvanger.

en zie je ze al afkomen binnenkort,we hebben een nieuwe satelliet optie voor jullie,de hotbird.
er zal dan weer geklaagd worden door de mensen als ze dit doen.
ze hebben pas die 3de positie erbijgezet voor iedereen met de 28.2 (goedgekeurde ontvangers).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...