allez l'om Geplaatst: 13 januari 2009 Delen Geplaatst: 13 januari 2009 tot voor kort werkte altijd de remote access van mijn fritzbox, waarbij ik de webinterface van buitenaf kan benaderen, maar nu niet meer. Zal wel ergens een vinkje verkeerd hebben staan, maar weet iemand waar? Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kowalski Geplaatst: 13 januari 2009 Delen Geplaatst: 13 januari 2009 In mijn Fritzbox 7270: Settings - Advanced Settings - Internet - Permit Access - tabblad Remote Administration. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
allez l'om Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2009 die staat uiteraard aan, dus dat is het niet Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
boaz Geplaatst: 17 januari 2009 Delen Geplaatst: 17 januari 2009 Na de laatste storing bleek ik ineens een ander IP te hebben, klopt jouw IP nog altijd? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 18 januari 2009 Delen Geplaatst: 18 januari 2009 Heb je je box een keertje van de stroom afgehaald? Misschien is ie een beetje van slag? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
allez l'om Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2009 heb maar een factory reset gedaan, nu werkt het weer. Moest wel alles opnieuw instellen Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 18 januari 2009 Delen Geplaatst: 18 januari 2009 Origineel bericht van: allez l'om heb maar een factory reset gedaan, nu werkt het weer. Moest wel alles opnieuw instellen Welcome to the Club :D Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen