Ga naar inhoud


[800] Hoe te herkennen echt of nep?


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Van elke 2 setjes foto`s is de linker een orgineel en de rechter een kloon.(Met uitzondering van de eerste 2 foto`s.)

 

th_file.jpgth_file-25.jpg

 

th_file-4.jpgth_file-3.jpg

 

th_file-16.jpgth_file-15.jpg

 

th_file-2.jpgth_file-1.jpg

 

th_file-12.jpgth_file-11.jpg

 

a>a>

 

a>a>

 

a>a>

 

a>a>

 

a>a>

 

a>a>

 

a>a>

 

Hier nog een keer allemaal:

http://s680.photobucket.com/albums/vv169/dmfakers/dm800fakers/?albumview=grid

Ik hoop dat mensen nu beter in staat zijn een "mis" koop te voorkomen.

Dreambox 800 HD 320GB intern - Pioneer 1530 - PS3 250GB - 2x Bulsatcom ontvangertjes - DM500S - TD110 19.2 23.5 13 28.2 - 120cm Draaibaar - 60 cm vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: M&R
Ik vind het te gek voor woorden dat de klant zelf moet onderzoeken of het product echt is.


Onzin,
Een Dreambox gekocht bij een officiele dealer is gegarandeerd echt. Een box van een andere winkel is óf grijze import, óf het zijn neppers.
Niet zo moeilijk toch?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Garagebox
Van elke 2 setjes foto`s is de linker een orgineel en de rechter een kloon.(Met uitzondering van de eerste 2 foto`s.)

Hier nog een keer allemaal:
http://s680.photobucket.com/albums/vv169/dmfakers/dm800fakers/?albumview=grid
Ik hoop dat mensen nu beter in staat zijn een "mis" koop te voorkomen.


De mijne is precies gelijk aan de linker.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke voor de duidelijkheid,

 

De DB800 is:

- Nieuw, nooit gebruikt etc.

- Niet in een winkel gekocht maar van een kennis (die zover ik weet zich niet bezighoudt met heling of andere illegale zaken)

- Kunnen nu concluderen dat hij echt is aan de hand van foto's, logo's, stickers, etc.

- 100 tot 150 euro goedkoper dan in de winkel

 

Mijn kennis zegt dat er niets mee is, niet gestolen, geen nepperd etc. en dat hij die weer van kennissen van hem krijgt (ja beetje vaag...)

 

Dus het enige wat me aan deze droomdoos nog dwarszit is de herkomst... Ik zou niet graag een doos kopen die net door iemand is aangeschaft en in een onbewaaktmoment van zijn achterbank is gejat ofzo...

 

Ik ben 90% overtuigd om hem te kopen. ik zal mijn kennis nog eens wat verhoren.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de foto's! Ik vind dat de gelijkenissen behoorlijk groot zijn, en zonder de foto's zou je er gemakkelijk kunnen intuinen.

Als ik een nieuwe Dreambox koop zal ik zeker de laatste kenmerken over het herkennen van een kloon in acht nemen, en niet alleen afgaan op het hologram.

Zijn er overigens foto's van meer typen Dreambox originelen en klonen en/of een lijst met opvallende kenmerken? Zoja, dan zou ik het zeer waarderen als dat topic op een opvallende plaats op dit forum staat (misschien als sticky?). Ik denk dat veel mensen die een nieuwe Dreambox kopen het zouden waarderen.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de prijs te goedkoop is dan heb je inderdaad een hele goede kans dat je een neppert koopt. Maar als nepperts voor dezelfde prijs verkocht worden dan ben je dubbel genept. Ik noem het ff geen clones omdat er toch wel duidelijk verschil is(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

"Van elke 2 setjes foto`s is de linker een orgineel en de rechter een kloon.(Met uitzondering van de eerste 2 foto`s.)"

 

Oeps, mijn toestel werd gekocht bij een officiele dealer in Belgie.

Als ik de foto bekijk van de onderzijde van het toestel dan komt mijn toestel overeen met een cloon.

Willen de DM800 bezitters hun toestel ook eens nakijken.

Marc

 

 

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er 2 in een ^#$^%$@$%% gekocht voor 398€ per stuk. Ik heb een faktuur die de serienummers toont enz. De winkelier scande de barcode in en alles. Ze kwamen uit een doos met Dream reklame erop. Ik mag aannemen dat het originele zijn...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...