Ga naar inhoud


[Dm800] geen ned zenders


Cobus R

Aanbevolen berichten

Wat is het geval Ik heb hier een 800 staan die bij een ander wel de Ned zenders laat zien maar bij mij niet ik maak gebruik van multisat installatie triax 88cm met 4 lnb's (smarts) en een Spaun SAR 411 DiSEqC 2.0 switch 4/1 deze werken met alle decoders goed op de Dm7000 had ik 89% tot 94% signaal op de Dm500+ heb ik bv op rtl4 98% signaal op bebe tv zelfs 100% signaal op de Dm500S (met philips tuner)92 a 93% signaal maar de 800 wie ik heb krijg ik geen signaal en hij vindt maar 323 zenders met gemini 4.0 in totaal op de astra 19,2 maar geen een ned zender ik had ook een ipbox en die gaf ook gewoon beeld op alle genoemde zenders en had ook een signaal van in de 90% de ber staat uiteraard op 0 wie weet wat het kan zijn want ik en meerdere wie bij mij zijn geweest snappan er niks van. oja er zit wel 20 a 25 meter belden kabel tussen.

 

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites


is ie niet gewoon kapot?

 

Zoek een andere 800 ernaast ( lenen van de buurman) en testen.

Ook geen beeld?

 

dan LNB vervangen

geen beeld

 

dan kabel vervangen

enz

enz

 

op het laast.....

 

de 800 terugbrengen vanwege een defecte tuner

 

 

 

Groet,

 

John

 

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het lijkt erop dat hij alleen maar met lage transponders vindt maar dan nog vindt ik het vreemd daar de rest van de dreamboxxen en ipboxxen het wel gewoon doen en bovendien heb ik al een nieuwe decoder wie dus ook niet goed werkt blijkbaar maar bij iemand anders doet hij het wel dat is het vreemde op de zenders wie ik wel kan ontvangen krijg ik 14,4 db

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat is het niet ik heb hier altijd de 500+ aan staan en heb er nu de 800 aangehangen en die doet het dus niet voorheen heeft daar ook de 7000 aan gehangen en ook geen problemen alleen de 800 geeft wel problemen maar nogmaals deze doet het wel bij iemend anders waar ik getest heb maar niet bij mij dat is dus het vreemde je zou zeggen bij een ander doet hij het dus ligt het niet aan de tuner van de 800 bij mij doet hij het niet zou je dus zeggen het ligt bij mij (hardwareschotel/lnb enz.) Maar de rest van de decoders hebben nooit geen last of iets merkbaar verkeerds gehad en die draaien allen als een tierelier zelfs bij slecht weer eigenlijk nooit geen uitval dus de schotel lnb'lijken dan wel goed maar met de 800 niet raar maar waar.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ome to
nee dat is het niet ik heb hier altijd de 500+ aan staan en heb er nu de 800 aangehangen en die doet het dus niet voorheen heeft daar ook de 7000 aan gehangen en ook geen problemen alleen de 800 geeft wel problemen maar nogmaals deze doet het wel bij iemend anders waar ik getest heb maar niet bij mij dat is dus het vreemde je zou zeggen bij een ander doet hij het dus ligt het niet aan de tuner van de 800 bij mij doet hij het niet zou je dus zeggen het ligt bij mij (hardwareschotel/lnb enz.) Maar de rest van de decoders hebben nooit geen last of iets merkbaar verkeerds gehad en die draaien allen als een tierelier zelfs bij slecht weer eigenlijk nooit geen uitval dus de schotel lnb'lijken dan wel goed maar met de 800 niet raar maar waar.


Heb je nadat je de 800 eraan hebt gehangen nog eens een ander geprobeerd? Zo niet, misschien bij het wisselen is de F-connector los gaan zitten?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...