Paysan Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Hoi, ik ben een beetje aan het droog zwemmen met een DM100. In het menu van de Antenne instellingen zie ik dingen staan zoals: LNB Frequency DiSeqc Diseqc type Mijn vraag is hoe ik achter de waardes kom die hier ingevuld moeten worden.
paardengek Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Dat hangt helemaal af, welke schotelopstelling je hebt. Misschien niet verkeerd om eens in het schotelpark gaan lezen, wat deze termen inhouden. Wikipedia is ook een goed aternatief. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
John van Dreumel Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Wat in ieder geval al zeker is, dat er van de instellingen geen bal klopt. Ik heb mijn testopstelling net pas weer aan de praat met 4 satellieten. Laat je niet leiden door wat je met een Dreambox gewend bent. Ik meen dat ik het als volgt gedaan had. Ik heb de box nu even niet bij de hand. HB + Astra 1+2+3 op een 4 in 1 switch. Eerst de satellieten toevoegen en daarna in het antennemenu het volgende instellen. HB Diseqc 1 en poort 1 Astra 1 diseqc 2 en poort 2 Astra 3 diseqc 3 en poort 3 Astra 2 diseqc 4 en poort 4 Wat een logica. Maar ik heb in ieder geval signaal op alle 4 de satellieten. Als je een fullscan doet heb je te weinig geheugen. Succes "John" Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen