Ga naar inhoud


Mp3 branden welke software?


Loui (K)

Aanbevolen berichten


Met Nero heb je de mogelijkheid om de "spaces" er tussenuit te halen, zodat het nieuwe nummer begint als de oude afgelopen is.

 

Dat staat in het menu NET VOODAT je daadwerkelijk gaat branden, bij de opties.

 

Als je wil mixen dan zal daar uiteraard wel een programma voor zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Loui (K)
Ik wil graag een Mp3 cd branden,Maar nu wil ik de nummer aan elkaar hebben zodra het nummer is afgelopen dat dan het volgende al weer begint.dus dat ze elkaar aan het eind 2of3 sec overlappen.Welke brandsoftware heb ik daar voor nodig?Met Nero gaat dit volgens mij niet.


Volgens mij bestaat ook de mogelijkheid om al die nummers tot EEN Mp3 bestand te maken, ben je gelijk van de prob's af.

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me afvraag is Nero9NL die ik nu heb daar zit die mogelijkheid niet in.Ik heb al mp3 files op mijn PC staan maar die wil ik nu zonder pauses achter elkaar op CD zetten en dat gaat niet met nero.Ik doe dat met Jukebox/mp3 CD maken.Niet als 1 file maar gewoon allen achter elkaar maar zonder die tussen pause.Als iemand weet hoe ik dat wel kan doen hoor ik dat graag.Met Fuerio ging het wel maar de kwaliteid was belabberd veel flutter of rare tonen tussen door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je nou gewoon van MP3's een gewone "audio cd" maken? Anders ben je gewoon een "data cd" aan het maken (met MP3's erop) en dan kan je die 3 sec echt niet overslaan en zit het, volgens mij, in je speler.

 

Snap ik het nu even niet of ging iedereen uit van het maken van een "audio cd"? Een "MP3 cd" is in mijn ogen gewoon een "data cd" met MP3's erop meer niet en anders is het gewoon een "audio cd"!

 

[EDIT: Extra info]

 

CDburnerXP kan het gewoon en nog gratis ook!

Citaat:
gapless audio-CDs supported (disc- at-once-mode)

Voor meer info >KLIK<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
Wil je nou gewoon van MP3's een gewone "audio cd" maken? Anders ben je gewoon een "data cd" aan het maken (met MP3's erop) en dan kan je die 3 sec echt niet overslaan en zit het, volgens mij, in je speler.

Snap ik het nu even niet of ging iedereen uit van het maken van een "audio cd"? Een "MP3 cd" is in mijn ogen gewoon een "data cd" met MP3's erop meer niet en anders is het gewoon een "audio cd"!

[EDIT: Extra info]

CDburnerXP kan het gewoon en nog gratis ook!
Citaat:
gapless audio-CDs supported (disc- at-once-mode)

Voor meer info >KLIK<


De bedoeling was dus een gewone Mp3 cd(Data cd)maar dan geen pauses tussen de nummers maar als ik het aan 1 file maak krijg ik geen info over de nummers op mijn scherm.Vandaar ik graag zou willen dat ik deze 2 to soms 4sec er tussen uit kan halen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, dat is het nadeel van 1 grote MP3 file. Het is dan 1 nummer met maar 1 ID3 tag en dus hebben de "andere" nummers geen "eigen" info meer. Ook "naar het volgende nummer" om wat over te slaan zit er dan ook niet in of je moet de >> knop gebruiken om vooruit te "spoelen". Er kunnen natuurlijk ook andere ontwikkelingen zijn waar ik geen weet van heb en dat ik er helemaal naast zit. Je kan in de spelers vaak/altijd wel instellen hoeveel ruimte je tussen de nummers wil laten en volgens mij is dat een/de oplossing.

 

Gelijk even een test gedaan met Queensrych: Operation Mindcrime en dat gaat goed speelt lekker door zonder pauzes. Heb dit met Coolplayer+ Portable (een aangepaste versie van Coolplayer en de toevoeging zegt het al) de nummers afgespeelt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...