Ga naar inhoud


[TF-ALG] films van de HD naar PC overzetten


Gast MAD MONK

Aanbevolen berichten

ciao, Ik heb een TF 4000 pvr met een aantal films op m'n HD.

 

Is het mogelijk om via de RS 232 uitgang, deze films op de HD van m'n PC te zetten?

 

Of is deze uitgang slechts geschikt voor Firmware?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Jürgen
Zie HIER


Dit gaat voorzover ik mij herinner niet bij de 4000 deze heeft namelijk geen usb aansluiting. Wat ik me wel herinner van toen ik mijn 4000 nog in gebruik had is dat er een programmatje was waarmee de topfield geformateerde hd te lezen is door windows nadat deze op een ide poort is aangesloten. Errug omslachtig dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree

Nu er toch een algemene topic over dit onderwep is.Waarom kan ik b.v. de wedstrijden van Eredivisie Live niet overzetten ( USB ) naar mijn PC.

 

Ik krijg steeds een bestand van 0 bytes.Ik heb het zo geprobeerd en na het decoderen van het bestand maar zonder resultaat.Andere bestanden lukken wel ... iemand een idee ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de vraag eventueel te kunnen beantwoorden lijkt het mij handig om wat meer informatie te verstrekken.

Over welke ontvanger heb jij het hier?

Met welke tool wil jij de data overzetten?

Verschijnen er foutmeldingen en zo ja, welke?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree
Origineel bericht van: Jürgen
Om de vraag eventueel te kunnen beantwoorden lijkt het mij handig om wat meer informatie te verstrekken.
Over welke ontvanger heb jij het hier?
Met welke tool wil jij de data overzetten?
Verschijnen er foutmeldingen en zo ja, welke?


TopField 5510 Pvr ..
Altair
Geen foutmeldingen.

Als ik b.v. een film van CD over wil zetten van ontvanger naar Pc gaat dat prima, maar met Eredivisie L. lukt dat niet.Na voltooien staat er een bestand van 0 bytes op de Hd.Zou er een extra beveiliging opzitten zodat je deze bestanden niet kan overzetten ?.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad wel vreemd.

Altair is overigens niet de meest ideale tool hiervoor.

Probeer het overzetten eens met TopSet 2.0 want dan kun je het zowel met USB als RS232 proberen en in de turbomodus gaat het overzetten ook nog eens veel sneller.

Het zal mij verbazen dat er bij Eredivisie en extra beveiliging is ingebouwd die het overzetten onmogelijk maakt.

Maar ja je weet maar nooit.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree
Origineel bericht van: Jürgen
Dat is inderdaad wel vreemd.
Altair is overigens niet de meest ideale tool hiervoor.
Probeer het overzetten eens met TopSet 2.0 want dan kun je het zowel met USB als RS232 proberen en in de turbomodus gaat het overzetten ook nog eens veel sneller.
Het zal mij verbazen dat er bij Eredivisie en extra beveiliging is ingebouwd die het overzetten onmogelijk maakt.
Maar ja je weet maar nooit.


Tja, als ik jou niet had smile , heb dus die Topset 2.0 geinstalleerd en nu werkt het dus wel ....

Bedankt !!!!. smilesmilesmile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Naam van het opgenomen programma mag voor het overzetten met Altair geen (voor Windows) vreemde tekens bevatten.

Probeer eens voor het overzetten de naam van het opgenomen programma te veranderen in een eenvoudige naam.

 

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...