Ga naar inhoud


Sport 1.2 vanaf 1 februari op Astra 23.5


JW R

Aanbevolen berichten

Gelezen in Film1/Sport1 gids.

 

Geniet vanaf deze maand dagelijks van Sport1.2 in de eerste week van febrauri en gedurende de meeste weekeinden geldt een beperkte doorgifte van programmering. De zender is te ontvangen via de Astra 23,5 sattelietpositie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: JW R
Gelezen in Film1/Sport1 gids.

Geniet vanaf deze maand dagelijks van Sport1.2 in de eerste week van febrauri en gedurende de meeste weekeinden geldt een beperkte doorgifte van programmering. De zender is te ontvangen via de Astra 23,5 sattelietpositie.


Ik neem aan dat je het in het nieuwe gidsje van februari ziet staan? Op welke pagina dan? Ik zie het nergens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dennisnlk
waarschijnlijk komt sport 1.2 samen met Eredivisie Live 2 op Astra 23.5.


Dat is natuurlijk ook nog een optie, maar dan hebben we er wel weer een 'halve zender' bij, en een plekje over op RNN7. Daar zag ik gisterenavond trouwens weer het oude vertrouwde testbeeld terug... :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: JW R
Gelezen in Film1/Sport1 gids.

Geniet vanaf deze maand dagelijks van Sport1.2 in de eerste week van febrauri en gedurende de meeste weekeinden geldt een beperkte doorgifte van programmering. De zender is te ontvangen via de Astra 23,5 sattelietpositie.


Ik neem aan dat je het in het nieuwe gidsje van februari ziet staan? Op welke pagina dan? Ik zie het nergens.


Pagina 21, helemaal onderaan bij sport1.2

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarmee gaat wel een wens van mij in vervulling! Ik kwam steeds meer goede content op het tweede kanaal.

 

Al een paar keer zitten ergeren als er weer golf op het eerste kanaal werd uitgezongen en bijvoorbeeld live Davis Cup met Nederland op het tweede kanaal!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sport 1.2 op de satelliet

 

CanalDigitaal informeerde ons tot op heden nog niet officieel maar bronnen in de wandelgangen van CanalDigitaal wezen er al op dat deze en wellicht meer ontwikkelingen gaande zijn!

 

Sport 1.2 is vooral een aanvulling op Sport 1.2 en wordt door veel kijkers gemist omdat vaak bijvoorbeeld golf of dartswedstrijden juist hier te zien zijn. Toch zal het kanaal helaas niet 24 uur per dag en 7 dagen per week te zien. Het kanaal zal de bandbreedte van Eredivisie Live 2 gebruiken wanneer die niet uitzendt en is dus niet te zien tijdens live voetbal.

 

In ieder geval blijkt hieruit dat CanalDigitaal wel met Sport 1 overeenstemming heeft kunnen bereiken om meer programma's door te geven. Sport1/Film1 abonnees kunnen hier nu van profiteren vermits zij ook de 23,5 graden oost ontvangen. Dat CanalDigitaal hier kanaaldeling toepast heeft te maken met het gebrek aan transponderruimte zoals dit actueel nog een feit is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rog
Sport 1.2 op de satelliet

CanalDigitaal informeerde ons tot op heden nog niet officieel maar bronnen in de wandelgangen van CanalDigitaal wezen er al op dat deze en wellicht meer ontwikkelingen gaande zijn!

Sport 1.2 is vooral een aanvulling op Sport 1.2 en wordt door veel kijkers gemist omdat vaak bijvoorbeeld golf of dartswedstrijden juist hier te zien zijn. Toch zal het kanaal helaas niet 24 uur per dag en 7 dagen per week te zien. Het kanaal zal de bandbreedte van Eredivisie Live 2 gebruiken wanneer die niet uitzendt en is dus niet te zien tijdens live voetbal.

In ieder geval blijkt hieruit dat CanalDigitaal wel met Sport 1 overeenstemming heeft kunnen bereiken om meer programma's door te geven. Sport1/Film1 abonnees kunnen hier nu van profiteren vermits zij ook de 23,5 graden oost ontvangen. Dat CanalDigitaal hier kanaaldeling toepast heeft te maken met het gebrek aan transponderruimte zoals dit actueel nog een feit is


Bron??
Link naar reactie
Delen op andere sites

RNN7 heeft vandaag een nieuwe licentie gekregen, dus die kunnen nu onder een andere naam een doorstart maken. En tja, de loze zendtijd van ECV2 heeft nu een goede bestemming. Tja om echt hele nieuwe kanalen te krijgen moeten we toch wachten op de Astra1G... 23.5 Oost zit momenteel vol.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...