Ga naar inhoud


Sport 1.2 vanaf 1 februari op Astra 23.5


JW R

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Neptunus
Waarom prikken ze niet alleen de live eredivisie wedstrijden door, dus zaterdag vanaf 19.45 tot 21.45 en zondag van 14.30 tot 16.30 en de rest naar sport 1.2?

Dit is weer typisch zo'n cds actie: halfslachtig, maar in ieder geval beter dan niets.



Halfslachtig is één ding, maar waarom niet b.v. Schlager TV bij Eredivisie Live 2 geplaatst en Sport 1.2 op het RNN7 kanaal? Dan ben je toch klaar? Denk dat er niemand van zal wakker liggen, dat Schlager TV dan vanaf zaterdag 19.00 uur tot maandag 01.00 uur niet is te zien, maar de rest van de week wel. Maar dan is Sport 1.2 er wel 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

Bij deze mag ik aannemen, dat duidelijk is, dat ik er nog steeds van uit ga dat CDS van plan is Schlager TV op het RNN7 kanaal te plaatsen. B.T.W. waarom plaatsen ze die mafkezenzender B.I.B. daar niet, komt diens T.P. vrij om Film 1.3 helemaal door te geven. Dit voor de Film1/Sport1 abonees onder ons. Heb ik zelf niet, maar lijkt mij een uitstekend idee.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: patyv
Maar al die andere zenders zijn wel half te ontvangen en dit is zonde van de transponderruimte. En sommige van deze mogen gewoon weg. Heb nog nooit naar BIB gekeken. Ik vraag me af wie wel.

En mochten er mensen zijn die wel naar BIB willen kijken, dan is er altijd nog de FTA UK-versie op Eurobird 1 (28,5 graden oost).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, ik heb er geen abonnement op, dus kan het niet checken. Maar ik meende dat deze zender na 23u begon met uitzenden. Dan kun je XXX Xtreme wegstrepen van het lijstje.

 

Blijven er nog wel genoeg 'halve' zenders over. Nee, hier wordt ook nooit naar Body in Balance gekeken. Hopeloze zender, ben heel benieuwd wie van de satters hier er wél naar kijkt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...