Ga naar inhoud


Sport 1.2 vanaf 1 februari op Astra 23.5


JW R

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Neptunus
Dit is weer typisch zo'n cds actie: halfslachtig, maar in ieder geval beter dan niets.


Vind ik ook een beetje. Natuurlijk is het prima dat de bandbreedte opgevuld wordt, maar jammer dat het een 'halve' zender is, beter dan niets dus...
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Neptunus

Dit is weer typisch zo'n cds actie: halfslachtig, maar in ieder geval beter dan niets.


Transponderruimte is goedkoop, he? tired
Dus liever de hele week een testbeeld op het ene kanaal, en
een schoon kanaal voor het andere. En dat allemaal zonder extra
kosten? whistle

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou wel prettig zijn als Sport 1 wat meer afwisseling zou uitzenden. Er is maar een beperkt aantal sporten op te zien.

Nu ook (do 18.40) op Sport 1 is er voetbal en op Sport 1.2 is er..... voetbal.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan moeten ze maar ff sneller door met de sat dance op 19.2E hoor smile des te sneller kan er wat van 19.2E door naar 23.5E laugh

 

(of 31.5E waardoor er ook weer wat ruimte op 23.5E komt )

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cd staat voor alles half.2 kanalen eredivisie op 2 satellieten,helaas je favoriete club komt net op eredivisie 3 of 4.1 kanaal sport.Helaas de uitzending gaat nu verder op sport 2. 1 etalage kanaal waar je niet van op aan kan wat er op komt.Kan je action weer niet ontvangen omdat er een duitser daar staat te zingen.

Makkelijker kunnen we het niet maken.

 

 

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook een beetje waarom ik zei dat er weer een halve zender bijkomt. Dat de transponderruimte op is, oké, maar dan moet je ook niet zomaar zenders half toevoegen... Eén zender is niet zo erg, maar als er alleen nog maar halve zenders worden toegevoegd is dat wel jammer.

 

Ik noem een: TV Oranje, BiB, NostalgieNet, Etalagekanaal, Film 1.3, Sport 1.2, XXX Xtreme (heeft wel 24u EPG)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Dat is ook een beetje waarom ik zei dat er weer een halve zender bijkomt. Dat de transponderruimte op is, oké, maar dan moet je ook niet zomaar zenders half toevoegen... Eén zender is niet zo erg, maar als er alleen nog maar halve zenders worden toegevoegd is dat wel jammer.

Ik noem een: TV Oranje, BiB, NostalgieNet, Etalagekanaal, Film 1.3, Sport 1.2, XXX Xtreme (heeft wel 24u EPG)...


XXX Xtreme is wel 24/7 te ontvangen hoor?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: -d-
Origineel bericht van: Elwin
Dat is ook een beetje waarom ik zei dat er weer een halve zender bijkomt. Dat de transponderruimte op is, oké, maar dan moet je ook niet zomaar zenders half toevoegen... Eén zender is niet zo erg, maar als er alleen nog maar halve zenders worden toegevoegd is dat wel jammer.

Ik noem een: TV Oranje, BiB, NostalgieNet, Etalagekanaal, Film 1.3, Sport 1.2, XXX Xtreme (heeft wel 24u EPG)...


XXX Xtreme is wel 24/7 te ontvangen hoor?


Klopt, net even gecontroleerd.
Maar al die andere zenders zijn wel half te ontvangen en dit is zonde van de transponderruimte. En sommige van deze mogen gewoon weg. Heb nog nooit naar BIB gekeken. Ik vraag me af wie wel.

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neeeee Pat nog nooit naar BIB gekeken?Nou dan heb je wat gemist hoor.Is 1 van de grote trekpleisters van CD.

Geintje hoor ik heb hem niet eens in mijn settingslijst meer staan.

Als CD nou niets anders door kan geven als deze zenders mogen ze van mij stoppen.Maar ze zullen bij doorgifte van die zender wel geld toe krijgen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...