Ga naar inhoud


Film 1.3


FalconerThe

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Edwinmtb

Laten ze een voorbeeld nemen aan Premiére.


Ik concludeer uit deze opmerking dat je niet op de hoogte bent van de (financiele) problemen van Premiere, en ook niet wat het kost om satelliettransponders in de lucht te houden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast calculator

Ik vind het vreemd dat Premiere erbij wordt gehaald.

De Nederlandse kijker is aan het shoppen bij de verschillende aanbieders. Die vergelijkt in Nederland het aanbod op prijs en/of kwaliteit en kwantiteit.

 

De filmliefhebber ziet dat hij overal waar het verkrijgbaar is, veel meer Film1 zenders krijgt bij de andere aanbieders. Die zal het een worst zijn hoe het bij Premiere in Duitsland er aan toegaat.

 

Wel zal hij verbaast zijn dat bij Canal Digitaal maar 2,5 filmkanaal wordt aangeboden en bij de andere aanbieders 5. Nog vreemder vind hij het dat je bij Canal Digitaal wel praktisch dezelfde prijs betaalt.

 

Als Canal Digitaal geen geld heeft voor transponderruimte om de andere twee Film1 kanalen door te geven lijkt het me alleen al vanuit concurrentieoverwegingen handig om de prijs verhoudingsgewijs van hun Film1 abonnement aan te passen zodat de prijs per kanaal gelijk komt te liggen met de andere Film1 aanbieders.

Een eerlijke prijs naar de klant zou dan volgens mij zijn: €14,95:2 = €7,50 per maand.

 

Als je daar ook nog eens bij optelt het ontbreken van het Film1 HD kanaal, zou de prijs nog lager moeten liggen bij Canal Digitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de problemen bij Premiere heb ik gehoord ja. Ik begrijp ook dat je Canal Digitaal moet meten met andere aanbieders van digitale TV in Nederland. Maar wat ik bedoel is de wijze waarop Premiere gebruik maakt van mogelijkheden, zoals het doorgeven van films in 5.1 en bijvoorbeeld het uitzenden van de Formule 1 over meedere kanalen. Premiere heeft natuurlijk wel als voordeel dat zij een veel groter marktgebied hebben, waardoor de omzet veel hoger kan zijn.

 

Maar toch blijft het jammer dat Canal Digitaal niet alle Film 1 en Sport 1 kanalen 1 op 1 uitzend. Alleen een goed zenderpakket en uitstekende beeldkwaliteit (was ziggo niet beter in een test?) kan ze in de toekomst bestaansrecht geven. Ik heb het gevoel dat canal Digitaal steeds meer achter komt te staan in punten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...