Ga naar inhoud


Sky News International straks gecodeerd op Astra 1?


Elwin

Aanbevolen berichten

Sky News International op Astra 1 kreeg een nieuwe frequentie:

 

10832

Horizontal

SR: 22000

FEC: 5/6

VideoGuard

 

Op de nieuwe frequentie is Sky News International gecodeerd, maar ik heb er wel beeld op. Weet iemand of deze zender straks FTA verdwijnt van Astra 1? confused

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Elwin

 

Op de frequentie die jij opgeeft zitten ook nog Duitse zenders (Bibel TV en ORF1 HD), verder zijn op deze frequentie ook Franse zenders te vinden, (France4, Gulli en Virgin 17)

 

Ik zie ook dat Sky News gebruik maakt van de videoguard codering:

09DO 0503

 

Ik denk dat Sky News op deze frequentie wel eens deel zou kunnen uitmaken van het pakket van de andere in Videoguard gecodeerde zenders: TVP1, TVP2, TVP Sport?

 

Want op de zender TVP2 zie ik de volgende gebruikte codering:

09D0 0501

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou zomaar kunnen, maar wel raar dat ie nou nog gewoon open is. Misschien gebeurt er wel hetzelfde als bij zenders als Travel, SLO-TV1 (op Hotbird) en Croatian Music Channel (ook op Hotbird). Daar staat het coderingsteken altijd aan, maar toch geeft die zender gewoon beeld? confused

 

Dat het bij het TVP-pakket hoort, lijkt me niet, want volgens KingOfSat zit Sky News ook op de nieuwe frequentie in het zogeheten BT-boeket:

 

Sky News op KingOfSat

 

Bij Astra 1 staan nu twee versies, eentje FTA en eentje gecodeerd in VideoGuard. Beiden zitten in het BT-boeket...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Timm1983
@ Elwin
Op de frequentie die jij opgeeft zitten ook nog Duitse zenders (Bibel TV en ORF1 HD), verder zijn op deze frequentie ook Franse zenders te vinden, (France4, Gulli en Virgin 17)

Ik zie ook dat Sky News gebruik maakt van de videoguard codering:
09DO 0503

Ik denk dat Sky News op deze frequentie wel eens deel zou kunnen uitmaken van het pakket van de andere in Videoguard gecodeerde zenders: TVP1, TVP2, TVP Sport?

Want op de zender TVP2 zie ik de volgende gebruikte codering:
09D0 0501
cool Timm1983


Heel verhaal eindigend met een veronderstelling, maar je geeft hiermee nog geen antwoord op de vraag. confused
We wachten gewoon maar af.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ach wat is het probleem, op de Astra28 zit ie ook nog fta in verschillende versies cool


Een hele opluchting voor de kijkers met een duo-lnb! crazy

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Ja, dat vraag ik mij ook af. Bij Travel staat ook altijd een coderingsteken, maar die zendt eigenlijk altijd FTA uit.


Bij Travel zijn 2 van de 3 geluidssporen wél gecodeerd (in Cryptoworks).

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...