Ga naar inhoud


Waarom kan CD niet samen werken met een buitenlandse provider ?


hugogertie

Aanbevolen berichten

Omdat de kabel steeds meer digitale kanalen krijgt en de concurentie groot wordt voor CD zouden ze toch kunnen gaan samen werken met een buitenlandse provider.

Het voordeel zou zijn dat ze alleen maar subaudio kanalen en ondertitels moeten aanleveren wat veel minder transponder ruimte kost.

Ik denk wel dat dit technisch mogelijk moet zijn kijk maar naar de samen werking met TVV.

Wanneer ze samen werken met Premiere bijv. hebben ze een breder aanbod van zenders. smile

Zou dit een optie zijn ?

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat doen ze toch al!

 

O.a. met CanalSat (Frankrijk) voor Motors, Mezzo, Trace, Yards and Sail en met UPC (Hongarije) voor Extreme, JimJam, Bebe, Eurosport2, Travel, Reality Zone.

 

Inderdaad meer "doorlus" kanalen zou slim zijn.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is Premiere wel een leuke optie. Dan kan CDS gelijk deze zenders toevoegen:

 

13th Street, SciFi, Toon Disney, Playhouse Disney, Disney Channel en Goldstar TV (als vervanging voor Schlager TV).

 

Dit zou leuk zijn, maar het lijkt me niet dat CDS dit gaat doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Premiere lijkt me lastiger daar veel van die kanalen alleen/meestal een Duitstalig audio kanaal hebben en maar af en toe in Engelse. Maar uiteraard technisch is dat zeker mogelijk en bovendien hebben we (LOL) dan zeker wat SciFi betreft een betere versie dan bij UPC in Nederland op de kabel.

 

Maar je hebt dan wel een probleem met rechten (voorbeeld stelling: SciFi op Premiere zend een film/serie uit die ook Veronica al uitzendt).

 

Al met al technisch mogelijk maar in de praktijk.....

 

P.S. Star-TV is uiteraard een prachtige vervanging voor Schlager-TV en ik verwacht niet dat er problemen zullen zijn met rechten...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dat doen ze toch al!

O.a. met CanalSat (Frankrijk) voor Motors, Mezzo, Trace, Yards and Sail en met UPC (Hongarije) voor Extreme, JimJam, Bebe, Eurosport2, Travel, Reality Zone.

Inderdaad meer "doorlus" kanalen zou slim zijn.


Ja dat was bekend maar zijn voor mij niet echt nou de kanalen dat ik daar een abbo op neem.
Ik doel juist op de film en (Live) sport kanalen.Je zou dus concurerentie krijgen met sport1 en Film1. Zou een leuke manier zijn om de prijzen een beetje te drukken. :D

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ze nou Sky Movies en Sky Sports er in op nemen.. dan heb je t hele film 1 / sport 1 niet meer nodig wink

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet je wel even het vermogen van de 3A omhoog jappen wink want die is byzonder zwak.. maar goed die is ook bedoelt voor DTC en niet DTH

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

niks mis mee dan? :-)

 

okee hebben we videoguard. nou en :? des te meer er geguard is des te sneller en interesanter t wordt voor een hack wink

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ou-Tannu
moet je wel even het vermogen van de 3A omhoog jappen wink want die is byzonder zwak.. maar goed die is ook bedoelt voor DTC en niet DTH


Ik ontvang hier de pakketten van Skylink beter, dan de nederlandse...

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...