Ga naar inhoud


Geen beeld op uitgang 2 als ontvanger van uitgang 1 op standby staat.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

HI,

sinds een grote week heb ik hier merkwaardige problemen,maar eerst even mijn opstelling

een TVV monoblock 19,2 en 23,5 graden oost met 2 uitgangen.

aan uitgang 1 hangt er een testontvanger momenteel een comwell die later voor mijn dvb-s2 kaartje moet dienen.

aan uitgang 2 hangt mijn dm600 PVR.

Wat is het probleem?

Ik kijk altijd naar mijn dreambox,zonder dat er spanning stond op de comwell,en dat werkte perfect.

Ik kwam verleden week thuis en zag overal de melding "service is niet gevonden staan".Ik dacht eerst aan een schotelontregeling,en daarom zette ik de comwell aan uitgang 1 aan en van zodra die stroom gaf aan de lnb,kwam het beeld op de dm600.(ps,er zijn geen enkele kabels onderbroken,alles gaat rechtstreeks).Ik kon alle zender via de dm aan uitgang 2 bekijken,zolang de comwell spanning gaf aan uitgang 1.zelfs 23,5° werkte.Van zodra ik de comwell op standby zet,dan valt de dm direct zonder beeld.Ik heb dan de uitgangen proberen te wisselen zonder resultaat.Nu moet ik iedere keer de comwell aanzetten om naar de dm te kijken.

dit is op de dm600 op alle zenders zo,ook de fta zenders.

Wie weet hierop raad,ik heb al diversen opgebeld en vinden het probleem bizar.

alvast bedankt op voorhand.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Sattv4

 

Vervang de netadapter maar , die leverd niet genoeg om de lnb's van spanning te voorzien . Ik heb toevallig gisteren bij een kennis van mij het zelfde gehad , heb me te pleuris gezocht.

 

de box start wel en alles lijkt het te doen , maar er komt geen 13/18 volt op de antenne ingang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt,die is 3A,is dit genoeg?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...